این راهکار ها باعث دفع انرژی منفی از شما میشوند!

این راهکار ها باعث دفع انرژی منفی از شما میشوند!

راه های زیادی برای دفع انرژی منفی وجود دارد که باید به طور حتم انجام دهیم. زیرا برای همه ما پیش میاد که در وجودمان انرژی منفی را حس کنیم. اگر این انرژی ها دفع نشوند، برای ما مشکل ساز خواهند بود.راه های دفع انرژی

از تکنیک تنفس استفاده کنید:

تخلیه انرژی منفی، تمرین تنفس متناوب، کانال‌های انرژی را پاک‌سازی می‌کند و انرژی منفی را از بین می برد پس در لحظات بحرانی یا هر زمانی دیگری که نیاز به تمرکز و انرژی دارید و برای حفظ آرامش، تعادل و یکپارچگی در عملکرد دو نیمکره راست و چپ مغز، زمانی که در یکی از حالت‌های راحت مدیتیشن قرار گرفتید، شست دست راست را روی سوراخ راست بینی قرار دهید.

ورزش و فعالیت بدنی را فراموش نکنید:

فعالیت بدنی یک راه کارآمد برای پاکسازی انرژی منفی است. فعالیت‌هایی مانند یوگا، تای چی یا حتی ورزش‌های ساده مانند پیاده‌روی یا دویدن می‌توانند تأثیر عمیقی بر سطح انرژی شما داشته باشند. این فعالیت‌ها به ترشح اندورفین، هورمون‌های طبیعی حس خوب بدن، کمک می‌کنند و حس خوب و مثبت را تقویت می‌کنند.

ارتباط با عناصر طبیعی، یک راه عالی برای دفع انرژی منفی:

عناصر طبیعی مانند گیاهان، نور خورشید و هوای تازه می توانند به پاکسازی فضای شما از انرژی منفی کمک کنند. گیاهان کیفیت هوا را بهبود می بخشند و حس آرامش را به ارمغان می آورند. نور خورشید خاصیت ضدعفونی کنندگی طبیعی دارد و تولید ویتامین D را که یک تقویت کننده خلق و خو است، تحریک می کند. پنجره ها را به طور منظم باز کنید تا هوای تازه و نور خورشید وارد شود.راه های دفع انرژی

فضای مورد نظرتان را مرتب و تمیز نگه دارید:

بی نظمی فیزیکی می تواند منجر به درهم ریختگی ذهنی شود و انرژی منفی را در خود جای دهد. یک فضای تمیز و سازمان یافته جریان انرژی مثبت را ترویج می کند. تمیز کردن و تمیز کردن مرتب فضای خود باعث می شود احساس سبکی، آرامش و استرس کمتری داشته باشید.

نمک، یک دفع کننده عالی انرژی منفی:

نمک را روی فرش بپاشید، پس از گذشت حدود یک ساعت، با جارو برقی فرش را تمیز کنید. بلورهای نمک دارای توانایی طبیعی شگفت انگیزی در جذب انرژی منفی هستند. به عنوان یک گزینه جایگزین، می توانید کاسه نمکی را در گوشه و کنار اتاق قرار دهید و بعد از چند ساعت آن را دور بریزید. این کار برای افراد نیز انجام می شود. به این صورت که با دو فنجان نمک دریایی می توانید حمام کنید و انرژی منفی و استرس درونی خود را دور کنید.

سخن آخر:

فراموش نکنید که انرژی های منفی در همه جا وجود دارند و بر روی ما بسیار تاثیرگذار هستند. پس باید از راهکار های موجود برای دفع آن استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا