این میوه ها چربی سوز طبیعی هستند!

این میوه ها چربی سوز طبیعی هستند!

میوه هایی هستند که چربی سوز طبیعی هستند و استفاده از آن ها به کاهش وزن شما کمک میکنند و به صورت تدریجی باعث لاغری میشوند.چربی سوز طبیعی

در ادامه به معرفی این چربی سوز های طبیعی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

پایا، چربی سوز طبیعی

اگر چه نمی‌توان مصرف پاپایا را به طور مستقیم با کاهش وزن زودرس گره زد و این میوه به تنهایی، نمی‌تواند قدم بزرگی در لاغری فرد بردارد؛ اما پاپایا از جمله میوه‌های لاغری است که مسیر کاهش وزن را تسهیل می‌سازد. فیبر زیاد موجود در میوه پاپایا، به سیری زودرس کم کرده و با داشتن کالری کم، لاغر شدن بدون آسیب رسیدن به بدن را ساده‌تر و سریع‌تر می‌سازد.چربی سوز طبیعی

 بلوبری، چربی سوز طبیعی

میوه بلوبری با رنگ جذاب بنفشی که دارد کالری کمی داشته و در عوض فیبر بالایی دارد. این درست همان چیزی است که از یک میوه لاغری انتظار داریم. وجود فیبر بالا در این میوه خوشمزه آفریقایی، باعث می‌شود تا احساس سیری زودرس در فرد شکل گرفته و از این طریق به کاهش وزن و چربی سوزی او در پی فعالیت‌های عادی روزانه، کمک شود.

لاغری با کرفس

حتما شنیده‌اید که در میان سبزیجات و میوه های لاغری، کرفس معجزه می‌کند. این سبزی، سرشار از فیبر، کلسیم و ویتامین C است و نقش ویژه‌ای در کاهش چربی‌های شکم و پهلو دارد. در رژیم‌های لاغری می‌توان از کرفس به صورت خام یا آبپز و بخارپز استفاده کرد و آن را به انواع غذاها مانند سالادهای رژیمی یا سوپ، افزود.

لیموترش

از دیگر میوه های لاغر کننده شکم می‌توان لیموترش را نام برد. این میوه مخزنی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید برای لاغری است. به عنوان مثال، آهن، کلسیم، منیزیم و پتاسیم در این میوه فراوان است و منبع خوبی از ویتامین C، B6 و تیامین است که همگی جزو ملزومات یک رژیم کاهش وزن اصولی هستند.

البته خواص لیمو ترش به لاغری ختم نمی‌شود و این میوه، یک سم‌زدای قوی و تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن است که می‌تواند در سلامت قلب، کلیه‌ها، استخوان‌ها و شادابی پوست، تاثیر بسزایی داشته باشد.

آلبالو

یکی دیگر از میوه های لاغری آلبالو است که به واسطه وجود فیبر فراوان، آنتی اکسیدان‌های قوی، ویتامین C، کاروتنوئیدها و هورمون خواب ملاتونین، نقش ویژه‌ای در چربی‌سوزی شکم و پهلو دارد. بنابراین می‌توان به عنوان یکی از میوه های لاغر کننده تابستان روی آن حساب کرد. همچنین این میوه مفید، به بهبود آلزایمر، التهابات بدن و بیماری‌های قلبی عروقی کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا