این وسایل اضافی را برای جهیزیه‌ات نخر!

این وسایل اضافی را برای جهیزیه‌ات نخر!

هنگام خریدن جهیزیه از خرید وسایل اضافی که کاربرهای زیادی برایتان ندارد، خودداری کنید. تا بتوانید هزینه ها را له درستی مدیریت کنید. لوازم اساسی و مهم منزل را در اولویت قرار دهید.

در ادامه به بررسی وسایل اضافی جهیزیه اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید:

سرویس سوفله خوری:

ظرف و ظروف سهم زیادی در وسایل اضافی در جهیزیه دارند. سرویس سوفله خوری برای پذیرایی از مهمان‌ها به صورت سلف سرویس بسیار مناسب است. در مورد این وسیله به استفاده خود توجه کنید.

زودپز، بخار پز، آرام پز:

شاید زودپز برای برخی از افراد کاربردی باشد اما واقعا آرام پز و بخارپز لوازم اضافی هستند . به خصوص آرام پز که هیچگونه کاربردی هم ندارد . بخارپز را هم میتوان با یک قابلمه آبجوش و یک سبد استیل به وجود آورد برخی از پلوپز یا مولتی کوکر های جدید هم هستند که یک سبد بخارپز دارند . واقعا اگر دوست دارید همه این دستگاه ها را داشته باشید یک زودپز برقی بخرید چون زودپز های برقی 20 کاره اند . آن ها قابلیت زودپز ، پلوپز ، سرخ کن ، بخارپز ، تخم مرغ پز ، آرام پز ، پیتزا پز ، کیک پز ، مسات زن ، پخت خورشت ، پاستا پز و … را دارند.

جارو شارژی، اضافی خرج نکنید:

یکی دیگر از وسایل که خرید آن غیرضروری است جارو شارژی است. اغلب افرادی که برای جهیزیه جارو شارژی خریده‌اند هم نظرند که با وجود جاروبرقی، این وسیله ضرورتی ندارد و جزو وسایل اضافی جهیزیه است.

تخم مرغ پز:

از زمانی که تخم مرغ پز به بازار آمد بیشتر برای سیسمونی نوزاد این دستگاه را میدادند اما نمیدانم چرا تخم مرغ پز یکهو سر از جهیزیه عروس خانم ها در آورد و این در حالی است که یک قابلمه کوچک هم میتواند جایگزین این دستگاه شود . تخم مرغ پز نیز یکی از لوازم اضافه در جهیزیه محسوب میشود که اصلا خرید آن نه به صرفه است و نه کاربردی . امروزه که در دستگاه های مولتی کوکر صفحه ای هم برای آب پز کردن تخم مرغ وجوددارد دیگر واقعا باید از خرید این دستگاه بدون کاربرد و اضافی جلوگیری کرد.

بستنی ساز:

دستگاه دیگری که میخواهمی در لیست وسایل اضافه در جهیزیه به شما معرفی کنیم بستنی ساز است . البته اگر شما جزو کسانی هستید که گیاه خوارید و شیر گیاهی میخورید و یا باید حتما شیر بدون لاکتوز بخورید و یا دیابت دارید و باید بستنی بدون قند بخورید خرید یک دستگاه بستنی ساز میتواند مفید باشد . اما باز هم بستنی چیزی نیست که ما هر روزه بخواهمی آن را بخوریم که نیاز داشته باشیم دستگاه گران قیمت بستنی ساز را برای خودمان بخریم.

ماشین ظرفشویی:

ماشین ظرفویی جزو لوازم اضافه در جهیزیه نیست اتفاقا خیلی هم کمک کننده و کار راه انداز است و بار سنگینی را از روی دوش ما بر میدارد اما واقعا اگر میخواهید در هزینه های خرید جهیزیه خود صرفه جویی کنید بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید چون اگر گشتی در بازار زده باشید دیده اید که قیمت آن زیاد است و به جای آن میتوان ماشین لباسشویی که واجب تر است را خریداری کرد . البته اگر از ظرف شستن خوشتان نمی آید اما خوب بودجه خرید ماشین ظرفشویی را هم ندارید میتوانید ماشین ظرفشویی های رومیزی خریداری کنید که تقریبا مناسب 4 الی 6 نفر است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا