بازیگران ایرانی که بر اثر سرطان در گذشتند!

بازیگران ایرانی که بر اثر سرطان در گذشتند!

افراد زیادی سالانه بر اثر سرطان جون خود را از دست می دهند حتی افراد مشهور و بازیگران. و این بسیار ناراحت کننده است که این افراد را دیگر در میان نداریم.بازیگران ایرانی که بر اثر سرطان در گذشتند!

در ادامه چند بازیگر را که بر اثر سرطان از میان ما رفته اند را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید:

1- ماهچهره خلیلی:

ماه چهره خلیلی متولد 1355 تهران است. وي داراي مدرك فوق ليسانس معماری از دانشگاه اكسفورد انگلستان می باشد. ماه چهره خلیلی دوره بازيگري را در method school در لندن گذراند و در سال 1382 برای اولین بار در فیلن چشمان سیاه ایفای نقش کرد. ماه‌چهره خلیلی در ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ بر اثر سرطان لوزالمعده در ۴۳ سالگی در لندن درگذشت.بازیگران ایرانی که بر اثر سرطان در گذشتند!

2-هما روستا:

هما روستا، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، کارگردان و مترجم زن ایرانی در تاریخ ۱۳۲۵ خورشیدی در تهران متولد شد. او دارای مدرک فوق لیسانس از دانشکده هنرهای دراماتیک بخارست می‌باشد. این بازیگر که در واپسین سال‌های عمرش با سرطان مبارزه می‌کرد، چندی پیش برای ادامه درمان به آمریکا رفت، اما معالجه در آن کشور نیز بی‌ثمر ماند و او روز چهارم مهرماه ۱۳۹۴ درگذشت.

3-روح الله مفیدی:

روح الله مفیدی در سال ۱۳۰۸ در شهر یزد به دنیا آمده و در پروژه‌های مختلف تلویزیونی و سینمایی از جمله «دایی جان ناپلئون»، «گل پامچال»، «آب پریا»، «یک حبه قند»، «یک مرد و یک خرس» و … حضور داشته است. روح الله مفیدی بازیگر پیشکسوت، بر اثر سرطان و کولت سن در منزل خود درگذشت.

 4-خسرو شکیبایی:

خسرو شکیبایی در ۷ فروردین ماه سال ۱۳۲۳در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد. در شناسنامه نامش «خسرو» است ولی خانواده و نزدیکان او را «محمود» صدا می‌کردند. شکیبایی در ساعت ۴ صبح جمعه ۲۸ تیرماه ۱۳۸۷ در سن ۶۴ سالگی در اثر بیماری عارضه قلبی و سزطان در بیمارستان پارسیان تهران درگذشت.بازیگران ایرانی که بر اثر سرطان در گذشتند!

سخن آخر

سرطان یک اتفاق بسیار ناگوار است که ممکن است برای هرکسی حتی افراد مشهور و بازیگرها نیز بیافتد. مهم این است یاد آن ها را زنده نگه داریم. با توجه به مطلب بالا تعدادی از بازیگرهای محبوبمان بر اثر سزطان درگذشتند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا