بازیگر محجبه هم وارد صنعت مدلینگ شد!

جدیدترین عکس سوگل طهماسبی در فضای مجازی منتشر شد.

بازیگری حونگرم
بازیگری حونگرم

سوگل طهماسبی متولد 25 بهمن 1364 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته گرافیک و اصالتا بختیاری و بزرگ شده اهواز است که از 8 سالگی وارد تئاتر شد و حالا در تلویزیون می درخشد سوگل طهماسبی 24 مرداد 98 در 34 سالگی خبر ازدواج خود را با انتشار عکس زیر بصورت رسمی اعلام کرد به این ترتیب خانوم بازیگر نیز به جرقه متاهلان پیوست.

همیشه جذاب
همیشه جذاب

سوگل طهماسبی اخیر با ظاهری متفاوت تر از همیشه در فضای مجازی ظاهر شده است. این تغییر در پوشش و ظاهر این بازیگر باعث شده خیلی او را آنجلینا جولی بخوانند.

پست جدید سوگل طهماسبی در اینستاگرام

شغلی جدید
شغلی جدید

تصاویر جذاب دیگر از سوگل طهماسبی

مادر و دختری
مادر و دختری
دوست داشتنی
دوست داشتنی
هنرپیشه بی حاشیه
هنرپیشه بی حاشیه

5 دیدگاه

  1. باسلام .ازاینکه ساده تر از سایر بازیگران آرایش میکنید و لباسهای مناسب تری درمکانهای عمومی به تن میکنیدی و یا بی حاشیه ترزندگی میکنید و نقشهایتان در فیلمها را با هدف ایفای نقش انجام میدهید و آداب و شئون رادرجلووپشت دوربین بیشترازسایرین رعایت میکنید، باید گفت مشخص است که به لحاظ شخصیتی از آنان رشد یافته ترهستید .و اما هنوز به لحاظ روانشناسی و روح شناسی زنان ومردان وتمایز قائل شدن بین حریمهای عمومی و خصوصی باید مراحل دیگری را نیز طی کنید .دوستدارتان

  2. البته در اینکه سوگل خانم تا حالا که نجیب بودن و نجیب ماندن شکی نیست . امیدوارم و ان شاءالله که همینطور بمانند و خدا کمکشون کند . ولی اینکه ایشان با انجلینا جولی مقایسه شود زیاد مایه افتخار نیست .

  3. ریاکاری ونون به نرخ روز خوردن دراین حکومت روال عادی شده است باچادرو تظاهر وارد می‌شوند چون شایسته سالاری برمبناتظاهر افراطی به دین و ریا است شغل ومنصب می‌گیرند جایگاه که محکم شد کم کم به اصل خود برمی‌گردند راه پیشرفت دراین جامعه فقط از همین طریق است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا