بالکن منزل را به حیاط خلوت دنج تبدیل کنید!/ترفندهای دکوراسیون بالکن

بالکن منزل را به حیاط خلوت دنج تبدیل کنید!/ترفندهای دکوراسیون بالکن

بالکن ها امروزه یکی از نماد های زیبایی ساختمان ها و خانه ها است . و توجه زیادی را در ساختن خانه به خود اختصاص داده است. بالکن ها به دلیل قرار گرفتن در فضای آزاد هوای بسیار دلنشین دارد. تراس را می‌توان با ایده های مختلف و به کار بردن خلاقیت تزئین و از حالت سادگی درآورد. ترفندهای زیادی برای دکوراسیون تراس و بالکن وجود دارد که باید در انتخاب آن ها به سبک خانه، اندازه بالکن و سلیقه خودتان توجه کنید.

در ادامه قصد داریم چند ایده زیبا برای دکوراسیون بالکن به شما معرفی کنیم:

استفاده از کوسن و بالشت

شما می‌توانید با استفاده از کوسن های مختلف و تشک و بالشت های بزرگ یک محیط رویایی و دنج برای خودتان درست کنید. یک محیط عالی برای دورهمی با دوستانتان. استفاده از ریسه و گل های ظریف و کوچک با گلدان های رنگی جذابیت این محیط را بیشتر می‌کند.

این مدل از دکوراسیون برای بالکن هایی مناسب است که به اتاق خواب شما وصل است. چون یک محیط فانتزی و مناسب روحیات افراد نوجوان است. اگر اهل مطالعه و کتابخوانی هستید، این دکوراسیون یک گزینه عالی برای شما است.

محیط کلاسیک ایجاد کنید.

این ایده تراس هایی مناسب است که به اتاق نشیمن وصل هستند. برای عملی کردن این ایده شما به دو تا صندلی و یک میز با سبک کلاسیک احتیاج دارید. برای دلنشین کردن فضا می‌توانید از گلدان هایی برای روی میز و گوشه های بالکن استفاده کنید. گلدان هایی را انتخاب کنید که دارای گلبرگ های رنگی هستند.

نکته دوم درباره بالکن کلاسیک

می توانید از میز و صندلی هایی چوبی و قلزی نیز  بهره ببرید. ریسه های برگ یا گیاهان رونده مناسب این مدل دکوراسیون تراس هستند. این  یک محیط مناسب برای نوشیدن چای عصرانه یا یک دوست قدیمی است.

ایجاد یک محیط  لوکس برای بالکن

1- اگر به محیط های لوکس علاقه‌مندید، این ایده مناسب شماست. سعی کنید برای ایجاد یک محیط لوکس از مبلمان و میز و صندلی های یکدست و ساده  را به کار ببرید. هماهنگی رنگ ها بسیار مهم هستند. یا باید در یک تن رنگ باشند یا کاملا متضاد هم باشند.

 نکته مهم درباره بالکن لوکس

این نوع دکوراسیون برای تراس هایی کاربرد دارد که به اتاق نشیمن وصل است و فضای بزرگ و بازی دارد. می توانید کفپوش های چمنی را روی کق تراس پهن کنید.و از شمع و سبد های حصیری برای هماهنگ شدن بیشتر محیط استفاده کنید. این بالکن ها برای مهمانی ها و دورهمی هایی که تعداد افراد زیاد است بسیار مناسب است.

سخن آخر

بالکن یا تراس یک قسمت تقریبا جدا از خانه هستند و فضای خاص و بینظیری را ایجاد می‌کنند. برای اینکه حس بهتری از آن  بگیرید آن را از حالت سدگی خارج کنید. و با سلیقه و با خلاقیت خود به آنجا روح ببخشید. امیدواریم ایده هایی که گفتیم را به کار ببرید و از نتیجه کار راضی باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا