باور های اشتباه خانم ها در لباس پوشیدن!

باور های اشتباه خانم ها در لباس پوشیدن!

همه خانم ها ممکن با مشکلات و باورهای اشتباه در لباس پوشیدن مواجه شوند. بهتر است این باورها را بشناسیم و ببینیم آیا واقعا درست هستند یا خیر؟لباس پوشیدن

در ادامه به چند باور اشتباه و رایج اشاره خواهیم کرد:

نپوشیدن کفش پاشنه بلند بخاطر قد بلند:

اکثر خانم های قدبلند از پوشیدن کفش پاشنه بلند خودداری میکنند چون فکر می کنند که بیش از حد بلند دیده میشوند. درحالی که کفش پاشنه بلند ظاهر خانم ها را با هر قد و وزنی شیک و جذاب تر نشان میدهند.

از پوشیدن لباس های طرحدار و شلوغ اجتناب میکنید:

ممکن است فکر کنید که پوشیدن این لباس ها ظاهرتان نامرتب نشان دهد. اما این سبک از لباس پوشیدن در دنیای مدرن بسیار ترند است و ظاهر خاص و متفاوتی را به شما میدهد. البته دقت کنید که لین سبک لباس برای هر موقعیتی مناسب نیست.

خریدن لباس های هم سایز:

اگر سایز شما در برند خاصی کوچک است ممکن است در برند دیگری سایز مدیوم باشید. پس دقت کنید که چه مدل و چه برند لباسی را انتخاب می‌کنید. برخی از استایل ها لباس هایی بزرگ تر از سایز خودتان را میطلبند.لباس پوشیدن

یک رنگ بولد را برای لباس تان انتخاب می‌کنید:

حتما شما هم فکر می‌کنید که تنها یک رنگ بولد را می‌توانید برای لباس تان انتخاب کنید، در غیر این صورت ظاهرتان شلوغ و بهم ریخته به نظر می‌رسد، در حالی که چنین نیست. اتفاقا اگر یک رنگ بولد را در کنار رنگ بولد دیگری به تن کنید، بسیار جذاب‌تر به نظر خواهید رسید. این تیپ رنگی برای خانم‌هایی که سبک مدرن را می‌پسندند، مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا