با این ایده ها در چند دقیقه موهاتو درست کن!/ یک دو سه، زیبا شو!

با این ایده ها در چند دقیقه موهاتو درست کن!/ یک دو سه، زیبا شو!

درست کردن و انتخاب مدل مو های ساده برای هر خانمی شاید سخت ترین بخش آماده شدن است. ممکن است برای شما هم پیش‌آمده باشد که برای یک مهمونی عجله داشته باشید و انتخاب مدل مو هایتان برایتان استرس آور باشد. از طرفی نمی‌توانید برای هر دورهمی به سالن های زیبایی بروید و هزینه های زیاد بپردازید. روش های ساده و بسیار راحتی وجود دارند که شما به تنهایی می‌توانید آن ها را انجام بدهید.

در ادامه این مطلب به چند ترفند برای مدل موی ساده پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید:

از مو های خود تل مو بسازید

برای این کار تکه‌ای از مو را از پایین و پشت گوش می‌بافیم. در هر دوسمت موها این کار را انجام می‌دهیم. و سپس آن ها را محکم می‌بندیم. مو ها بافته شده را به طرف دیگر مو می‌بریم. یعنی بافت سمت چپ را به سمت راست و بافت سمت راست را به سمت چپ مو می‌بریم و با گیره مویی محکم می‌کنیم. و حالا شما با ساده ترین روش یک بافت زیبا روی موی خود دارید.

از جوراب برای حالت دادن موها استفاده کنید

برای این مدل مو ساده ابتدا یک جوراب بلند را انتخاب می‌کنیم و روی سر می‌گذاریم به طوری که وسط جوراب در فرق سر ما قرار داشته باشد. جوراب را در امتداد ابرو ها رو سر محکم می‌کنیم و موها را در هر طرف به دور جوراب می‌پیچیم و پایین آن را می‌بندیم. هر بار تکه ای مو را به مو های پیچیده شده، اضافه می‌کنیم. بگذارید 1 ساعت بماند و سپس جوراب را از مو جدا کنید. و شما موهایی حالت دار و موج دار دارید.

مدا موی پرنسسی

برای این مدل موی ساده، سر را فرق کرده و در هر طرف صورت تکه ای جدا می‌کنیم. سپس آن را می‌بافیم و در پایین صورت دو بافت را با هم می‌بندیم و سپس مو ها را به عقب برمی‌گردانیم. حالا شما یک مدل موی ساده و بسیار شیک و ظریف دارید.

جلوی موهای خود را کوتاه نکنید

موها را در بالا و به حالت دم اسبی ببندید. سپی موها را به دو قسمت جدا کنید و آن ها را به دور هم بپیچید و در بالای سر موها را جمع کنید و آن را با گیره مویی محکم کنید همه موها را جمع نکنید. قیمت انتهایی موها را در بالا و رو به صورت پایین بیاورید. به دلخواه به آن حالت دهید. حالا شما موهایی کوتاه و زیبا در جلو صورت خود دارید و نیازی به کوتاه کردن موها ندارید. این مدل موی ساده بیشتر برای موهای بلند و لخت و نرم مناسب است.

مدل موی عروسکی

موها را به صورت گوجه ای در بالای مو ها ببندید و دو تکه نیبتا زیاد را در جلو موها جدا کنید. از هر دوتکه در دو طرف صورت یک تکه ی بسیار ظریف جدا کنید و بقیه ی مو را ببافید و به طرف عقب می‌بریم و به دور قسمت گوجه ای مانند مو ها می‌پیچیم. و دو قسمت ظریف جلو مو را می‌توانید اتئ بزنید و یا فر کنید. همچنین می‌توانید روی بافت هایی که به سمت عقب برده اید، سنگ و اکلیل نیز بزنید.

کلام آخر

یاد گرفتن یک مدل موی ساده ممکن است برای رفتن به هر مهمانی و دور همی به ما کمک کند و ظاهری آراسته و شیک را به ما بدهد. ایده و ترفند های گفته شده بسیار راحت  و ساده هستند و شما در کمترین زمان و با خیال راحت می‌توانید موهای خود را درست کنید و ار نتیجه حاصل شده بی نهایت خوشحال باشید. سعی کنید این مدل مو ها را تمرین کرده و به درستی ان را انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا