با این ترفندها، سرویس بهداشتی را خوشبو نگه دارید!

با این ترفندها، سرویس بهداشتی را خوشبو نگه دارید!

سرویس بهداشتی یک مکان بسیار حساس نسبت به میکروب ها است و اگر دقت لازم را در خوشبو و تمیزبودن آن بکار نگیریم باعث بروز بیماری میشود.سرویس بهداشتی

در ادامه به ترفندهایی جهت خوشبوکردن سرویس بهداشتی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

تهویه ی حمام و سرویس بهداشتی: کلید داشتن فضایی خوشبو و سالم

تهویه ی مناسب حمام و سرویس بهداشتی، از جمله فاکتورهای اساسی برای حفظ سلامتی و ایجاد فضایی دلنشین در این محیط ها به شمار می آید. با فراهم آمدن تهویه ی مطلوب، بوی نامطبوع به راحتی از این مکان ها خارج شده و هوای تازه جایگزین آن می گردد.سرویس بهداشتی

استفاده از اسپری خوشبوکننده:

اسپری های خوشبو کننده احتمالا ساده ترین راه برای خوشبو کردن محیط سرویس بهداشتی است. اگر چه ممکن است ضررهایی نیز داشته باشند اما موقع خرید آن ها دقت کنید که عنوان ضد عفونی کننده بر روی آن باشد. روزی سه الی چهار بار در روز چند پاف به محیط بزنید تا همیشه خوشبو بماند.

استفاده از گیاهان طبیعی:

گیاهان بسیاری هستند که می توان با بهره گرفتن از روغن آن ها عطر فوق العاده شان را جایگزین بوی بد سرویس بهداشتی کرد. این روغن های طبیعی را می توانید به راحتی از عطاری ها تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای بهره بردن از مزیت خوشبو کنندگی روغن های طبیعی، بایست آن ها را گرم کنید.

خوشبوکننده طبیعی بسازید:

برای تهیه یک خوشبو کننده هوا می توانید یک محلول بسازید که مواد آن شامل:

آب سه فنجان

الکل یک قاشق

20 قطره روغن اسانس شامل روغن اسطوخودوس، روغن نارنج و روغن اکالیپتوس را با هم مخلوط کنید. سپس آن را در یک بطری اسپری بریزید و به راحتی در محیط اسپری کنید.

استفاده از لیمو ترش:

همانطور که میدانید، لیمو یکی از میوه هایی است که به خاطر عطر خوش و دلپذیر خود شهرت دارد. این میوه می تواند به عنوان یکی از خوشبو کننده های طبیعی برای معطر نگه داشتن هوای سرویس بهداشتی و حمام به کمک شما بیاید. تکه های لیمو را می توانید با قرار دادن در گوشه های فضا به این منظور استفاده کنید. این تکه ها معمولا به مدت یک تا چند روز هوا را خوشبو نگه می دارند و باید زود به زود تکه های لیمو را با تکه های تازه جایگزین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا