با این ترفندها جلو دیگران کم نیار!

با این ترفندها جلو دیگران کم نیار!

چگونگی برخورد با دیگران و تعاملات ما، تاثیرات زیادی در زندگی ما دارد و تا حدودی شخصیت ما را شکل میدهد و باعث شناخت دیگران از ما میشود.

 

در ادامه این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت:

زیاد تمرین سخنرانی کنید

شاید حافظه‌تان خوب نباشد اما لازم ِکه برای خوب حرف زدن، حافظه خوبی داشته باشید و چیزهای زیادی را حفظ کرده باشید تا بتونید از آنها تو جمله‌هاتون استفاده کنید.

ساده و آرام برخورد کنید

سعی نکنید برای به کرسی نشوندن حرف خودتون در رو محکم ببندید یا داد و بیداد کنید ،چون این نشون میده که شما جواب منطقی و درستی ندارید پس سعی کنید که خیلی آروم و با استدلال منطقی طرف رو ساکت کنید!دیگران

پرنشاط و سرگرم کننده باشید.

یادتان باشد شما باید اطرافیان‌ را سرگرم کنید تا از حرف‌هایتان لذت ببرند درسته که هدفی دارید اما باید اول سرگرم‌ و پر نشاط‌شان کنید، تا در دل آنها به هدفتان برسید!

بگذارید از شما انتقاد شود.

از انتقاد نترسید اصلا دربه‌در دنبال کسی باشید که از شما انتقاد کند همین‌طور زل بزنید توی چشم‌هاش تا از شما انتقاد کند و شما هم برید و این مشکلات را رفع کنید!

دیدگاهتون رو محترمانه بیان کنید.

به این نکته توجه کنید که دیدگاهتون رو باید جوری بیان کنید که به جایگاهتون پیش اون شخص آسیب نزنه مثلا آبراهام لینکلن توی یکی از سخنرانی هاش میگه که دولت حق و اختیاراتی داره ولی نه حق برده داری یا صادر کردن برده به کشور های دیگه اینجوری شخصیت آبراهام پیش بقیه هم خراب نشده.

متواضع باشید.

اگر می خواید بقیه رو متقاعد کنید که پای صحبتای شما بشینند باید بهشون بگید که یکی مثل خودشونید نه اینکه از اونها برترید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا