با این ترفندها دیگه آرایشگاه نرو: خودت تو خونه موهاتو چتری بزن!

با این ترفندها دیگه آرایشگاه نرو: چتری زدن موها در خانه!

چتری زدن موها در خانه شاید بدون رفتن به آرایشگاه یا آموزش دیدن، کار بسیار سختی باشد. در صورتی که ما به شما می‌گوییم: اصلا سخت نیست! اگر موهای شما صاف یا مجعد است و می‌خواهید جلوی موهایتان را بزنید، کافی است دستورالعمل‌های نی‌نی‌بان را انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید، همراه ما باشید و یک قیچی حرفه‌ای تهیه کنید. همین! برویم تا با هم آموزش این مدلی کوتاهی جلوی سر را ببینیم.چتری زدن مو

چتری زدن روی موهای صاف

  • اول از همه نیازی نیست موهایتان را خیس کنید. یک فرق از وسط باز کنید. شانه را طوری بر روی کف سر بگذارید که به صورت زاویه دار با سر باشد.
  • این زاویه معمولا 45 درجه است اما می‌توانید آن را تغییر دهید. نقطه‌ای که انتخاب می‌کنید طول موهای کوتاه شده را نشان می‌دهد.
  • حالا با شانه موها را به شکل منطقه مثلثی در آورده و به جلوی سر بریزید.

نحوه چتری زدن موهای صاف

  • موهایتان را با یک دست و بین انگشتانتان بگیرید و به سمت بالا بکشید. حالا با دست دیگر قیچی را با زاویه‌ای که در عکس می‌بینید، نگه دارید و شروع به بریدن کنید. دقت کنید قیچی را صاف نگیرید، زیرا نتیجه کلی فرق خواهد کرد.
  • حالا موها را کمی آب زده و شانه بکشید. با برس گرد و سشوار حالت دهید. اگر احساس کردید قسمتی اضافه است آن را بگیرید.

کوتاه کردن موهای جلوی سر

چتری زدن روی موهای فر

  • برخلاف موهای صاف، بهتر است موهای مجعد خود را با نرم کننده و آب، مرطوب کنید. این کار به اندازه یکسان در کوتاه کردن کمک زیادی می‌کند.
  • مانند مراحل موهای صاف شانه را بگذارید و یک منطقه مثلثی جدا کنید. سایر موهای اضافه خود را ببندید.

چتری زدن موهای فر

  • موهای منطقه مثلثی را به سمت پایین بکشید و با دست دیگر قیچی را زاویه دار نگه دارید. یک پیچ به موهای خود بدهید و سپس شروع به قیچی کردن کنید.
  • حالا پیچ موها را باز کنید و اجازه دهید فر بخورد و به سمت بالا پرتاب شود! چتری شما این گونه زیبا و جذاب خواهد شد.

کوتاه کردن موی جلوی صورت

سخن آخر

کوتاه‌ کردن موهای جلوی سر یا پیشانی شاید کار سختی به نظر بیاید، اما می‌تواند مثل آب خوردن باشد. فرقی نمی‌کند که موهای صاف داشته باشید یا مجعد؛ در هر دو حالت شما می‌توانید جلوی موهایتان را خودتان کوتاه کنید. کافی است قواعد ترتیب و نحوه زاویه شانه و قیچی را رعایت کنید. در این حالت می‌توانید زیباترین مدل مو را برای صورت خود، خلق کنید. شما تا به حال از روش‌های بالا استفاده کرده‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا