با این ترفندها یک اتاق نشیمن مدرن درست کنید!

با این ترفندها یک اتاق نشیمن مدرن درست کنید!

برای ایجاد یک اتاق نشیمن مدرن، باید به آیتم های مختلفی دقت کرد. به طوریکه فقط یک قست کار به تنهایی جوابگو نیست.چیدمان اتاق نشیمن مدرن

در ادامه قصد داریم ترفندهای لازم برای ایجاد یک اتاق نشیمن مدرن را به شما معرفی کنیم:

نور را فراموش نکنید

اگر نمی‌توانید بین یک اتاق نشیمن سبز یا آبی تصمیم بگیرید، انتخاب یک سالن نشیمن با الهام از هنر دکو با کف شطرنجی مرمری یک گزینه شیک است؛ اما اگر می‌ترسید که فضا کمی تاریک به نظر برسد، محلی را در نزدیکی باغ انتخاب کنید یا مبلمان را نزدیک پنجره‌های بزرگ قرار دهید. به‌این‌ترتیب، می‌توانید نور طبیعی خورشید را با ایده‌های متعدد نورپردازی اتاق نشیمن برای متعادل کردن نور و تاریکی لایه‌برداری کنید. افزودن سطوح فلزی مانند؛ میز برنجی و جا شمعدانی روی کابینت مشکی و حصیری به بازتاب نور کمک می‌کند.

تم و سبک مورد نظرتان‌‌ را انتخاب کنید

هنگامی که از قرار دادن مبلمان خود راضی بودید، اکنون می توانید به قسمت جالب آن بروید و یک تم مناسب برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنید. انتخاب یک موضوع به صورت تصادفی آسان است، اما برای اثر شگفت انگیز نهایی، باید عمدی تر انتخاب کنید. از طرح‌های مدرن، مینیمالیستی، خانه‌های مزرعه‌ای، قدیمی گرفته تا طرح‌های بی‌انتها.

از آینه استفاده کنید

آینه‌ها فضاهای کوچک را بزرگ‌تر می‌کنند، بنابراین هنگام طراحی چیدمان یک اتاق نشیمن کوچک مطمئن شوید که آن‌ها را در نظر بگیرید. درواقع، آینه‌ها را محور اصلی برنامه‌های خود قرار دهید. توصیه می‌کنیم با یک آینه بزرگ روی دیوار شروع کنید که روبه‌روی پنجره‌ها آویزان است، زیرا این کار نور بیشتری را به اطراف منعکس می‌کند و این توهم را ایجاد می‌نماید که اتاق بزرگ‌تر است.

از گوشه های اتاق بیشتر استفاده کنید

بابه جای اینکه گوشه ای از بین برود، یک مبل کوچک دو تکه مقطعی را در اینجا زاویه دهید، یک مبل مقطعی به شکل L گزینه های اضافی برای نشستن را فراهم می کند و ممکن است نیاز به صندلی را برطرف کند ،  سایر وسایلی که می توانید مرتب و شیک در گوشه ای قرار دهید شامل یک میز کوچک با کشو، یک چراغ بلند یا یک میز کوچک است ، از ارتفاع دیوار با قفسه گوشه ای یا کابینت فضایی استفاده کنید ، هر دو گزینه های اضافی ذخیره سازی را به اتاق اضافه می کنند تا فضا را از بین ببرند حتی میتوان از مبلمان ال استفاده کنید.چیدمان اتاق نشیمن مدرن

قفسه ها را بلند انتخاب کنید

فضای بالای مبلمان شما اغلب در اتاق های کوچک هدر می رود. در حالی که شما می خواهید حداقل یک دیوار داشته باشید تا آثار هنری را به نمایش بگذارید یا تصاویر خانوادگی را به نمایش بگذارید، از دیوارهای دیگر می توانید به شیوه های کارآمدتری استفاده کنید ، مانند قفسه بندی بلند.

انتخاب مبلمان مناسب

در یک اتاق نشیمن کوچک، تک تک اجزا و به ویژه مبلمان مهم است. در برای ایجاد یک اتاق نشیمن مدرن، باید به آیتم های مختلفی دقت کرد. به طوریکه فقط یک قست کار به تنهایی جوابگو نیست. که شما ممکن است آن مبل یا مقطع را دوست داشته باشید، ممکن است هر دو به دلیل اندازه آنها غیر کاربردی باشند. اگر یک مبلمان بیش از حد طولانی باش ، یک راهرو را مسدود می کند. اگر بسیار وسیع باشد، فضای بیشتری را اشغال می کند و به طور بالقوه یک احساس تنگ بودن به اتاق می بخشد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا