با این ترفند ها موهای کم پشت رو پرحجم تر نشون بده

با این ترفند ها موهای کم پشت رو پرحجم تر نشون بده

امروزه ریزش مو و کم پشت شدن مو ها یکی از مشکلات رایج در بین افراد است. و بسیاری از خانم ها از روش های مختلف برای پر پشت نشان دادن مو های خود استفاده می‌کنند. موهای پرپشت باعث شاداب تر و جوان تر نشان دادن چهره شما می‌شود. بیشتر روش های که برای موهای کم حجم وجود دارد برای افرادی است که موهایشان صاف و بی حالت است. برای حجیم تر نشان دادن موهای کم پشت نگران نباشید.

در این قسمت سعی کرده‌ایم روش های پرحجم نشان دادن مو های کم پشت را به شما آموزش دهیم:

انتخاب محصول مناسب

محصولات زیادی در بازار برای حجیم کردن موها وجود دارد و انتخاب برای خریدار سخت است. شما باید سعی کنید در مورد محصولات مطالعه کنید و از تجربه دیگران بهره ببرید. بیشتر این محصولات که برای موهای کم پشت منسب هستند، به صورت اسپری که حاوی گاز های اورسل و پخش کننده هستند، موس یا کف هستند. این محصولات نسبت به مواد کرمی سبک تر هستند.

استفاده از بابلیس یا ویو

ایجاد پیچ و تاب و یا فر کردن مو ها به وسیله بابلیس، ویو و یا هر روش دیگر باعث پرپشت نشان دادن موهای کم پشت می‌شود. اگر به وسایل حرارتی علاقه ندارید می‌توانید موها را هنگامی که کمی مرطوب است ببافید و بعد از چند ساعت باز کنید. همچنین به راحتی می‌توانید از بیگودی استفاده کنید و موهای حالت دار و پرپشت تحویل بگیرید.

حلقه های فر را باز کنید

همانطور که در بالا گفته شد می‌توانید از بافتن وها برای پرپشت نشان دادن موهای کم پشت خود استفاده کنید. یک نکته مهم در انجام این کار این است که، بعد از باز کردن بافت ها حلقه های موجدار را از هم جدا کنید. این کار باعث پرحجم نشان دادن مو ها می‌شود. و برای افرادی که موهای کم پشت دارند یک راهکار عالی است.

مدل گوجه ای را یه صورت شل ببندید

اگر جزو افرادی هستید که تمایلی به باز نگه داشتن مو های خود ندارید و یا مجبورید آن ها را جمع کنید، بستن موها در بالای سر یک روش عالی است. اگر موهای کم پشت دارید و دوست ندارید کم حجم دیده شود، می‌توانید مو ها را به صورت گوجه ای در بالای موها ولی به صورت کاملا شل ببندید. این کار باعث می‌شود که فضای خالی بین موها کمتر دیده شود و کم پشتی موهایتان معلوم نشود.

 از مدل دم اسبی استفاده کنید

موهای خود را با استفاده از شانه صاف کنید و در بالای موهای خود ببندید. به اندازه یک چهارم از موها را از پایین جدا می‌کنیم و بین دو قسمت جداشده موها کلیپس می‌زنیم و موهای بالا را روی ان می‌اندازیم. به این صورت موهای کم پشت شما به آسانی پرحجم نشان داده می‌شود.

استفاده از شامپو خشک

شامپو خشک را می‌توانید همیشه به همراه داشت باشید. می‌توانید شامپو خشک را لایه لایه و به صورت جدا به ریشه مو ها بزنید. و سپس بگذارید موها به همین حالت بماند. سپس دست ها را با حالت دعاگو از ساقه مو تا ریشه به طرف بالا فشار می‌دهیم. این کار را دو بار تکرار کنید کافیست تا موهای کم پشت را به حالت کاملا عادی نشان دهد و ظاهری آراسته به شما بدهد.

 

سخن آخر

بسیاری از افراد از کم پشت بودن موهای خود ناراضی هستند. اما می‌توان با انتخاب راهکار مناسب کاری کنید که مو هایتان پرپشت دیده شوند. در مطلب بالا به تعدادی از این روش ها اشاره کردیم. امیدواریم ان ها را انجام دهید و از نتیجه به دست آمده راضی و خوشحال باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا