با این رفتار اشتباه، فاتحه رابطه و زندگی تان را بخوانید!

حساسیت افراطی، رابطه شما را به پایان می‌رساند!

رابطه ها با عشق و اشتیاق زیاد شروع می شوند. هر چه زوج ها بیشتر با یکدیگر آشنا شوند، ویژگی هایی را که کشف می کنند بیشتر تحسین می کنند.

آنها یاد می گیرند که یکدیگر را با تمام ویژگی های مثبت و منفی خود بپذیرند. اما برخی رفتارها در روابط می تواند آسیب جدی به زوج ها وارد کند و روابط را به خطر بیندازد. این عادت ها که اکثر افراد بدون اینکه متوجه شوند انجام می دهند، پایان روابط را به همراه دارد. درک روابط زن و مرد آسان نیست. در هر رابطه زن و مرد انتظارات متفاوتی از یکدیگر دارند. ممکن است هر از چند گاهی در رابطه خود با مشکلاتی مواجه شوید.

وقتی یاد بگیرید که با شریک زندگی خود بر این مشکلات غلبه کنید، می توانید رابطه خود را با شادی و آرامش ادامه دهید. اما گاهی اوقات مهم نیست که چقدر مهربان و مراقب باشید، بدون اینکه متوجه شوید برخی رفتارها را از خود نشان میدهید که می تواند منجر به پایان رابطه شما شود.

فاصله گرفتن زوج ها

این رفتارها که تقریبا در هر رابطه ای دیده می شود به مرور زمان باعث فاصله گرفتن زوج ها از یکدیگر می شود. به گزارش وقت صبح، باید از این رفتارهایی که کاملاً بی مورد و بی اهمیت به نظر می رسند اما به عشق و رابطه تان آسیب می زند اجتناب کنید.

دشوار است که روابط طولانی مدت را برای همیشه با شادی و آرامش سپری کنید.گاهی اوقات اختلاف نظرها می تواند منجر به بحث شود.

با این حال گاهی زوجین به جای حل این اختلافات و مشکلات سعی می کنند همه مشکلات را لا پوشانی کنند. او حتی با قهر کردن از شریک زندگی خود از مشکلات فرار می کند.

ناتوانی در صحبت کردن در روابط و تلاش برای حل مشکلات با آزرده شدن منجر به انباشته شدن همه مشکلات می شود. در این صورت مشکلات به بحران های بزرگ تبدیل می شوند.

وقتی افراد بیش از حد عشق می ورزند، مدیریت حس حسادت برایشان سخت است. حسادت های خارج از کنترل باعث می شود که فضاهای آزاد شریک زندگی خود را محدود کرده و او را تحت تأثیر قرار دهید.

وقتی یکی از طرفین به شدت حسادت می کند، حس اعتماد را برای هردو طرف ضعیف می کند. اگر چه اندکی حسادت می‌تواند برای برخی افراد جذاب باشد، اما زمانی که زیاده روی شود پایان روابط را به همراه دارد.

برخی از افراد ذاتاً بسیار حساس هستند. هنگام صحبت با آن ها لازم است کلمات را با دقت انتخاب کنید. اما باید بدانید که حساسیت بیش از حد به روابط آسیب می زند.

خود واقعی‌

انتخاب کلماتی که مدام صحبت می کنید یا محدود کردن رفتارتان باعث می شود بعد از مدتی خود واقعی‌تان را گم کنید. تقریبا غیرممکن است که با یک شریک بیش از حد حساس یک رابطه شاد داشته باشید.

ما به تفصیل توضیح دادیم که حساسیت بیش از حد به روابط آسیب می زند. از طرف دیگر نیز رفتارهای بی ادبانه و بدون فکر مانند حساسیت بیش از حد باعث می شود که بعد از مدتی روابط به پایان برسد.

برخی از شرکا ممکن است فکر کنند که به دلیل وجود صمیمیت و در مقابل همه دست به کارهای تحقیر آمیز می زنند.

به عنوان مثال ممکن است شما را با نام مستعاری که دوست ندارید صدا کنند یا در مورد ظاهر یا وزن شما شوخی کنند.هنگامی که این مورد وجود دارد آنها ناآگاهانه عزت نفس شریک خود را می شکند.

صحبت در مورد برخی از نقاط ضعف او در جلسات دوستان یا حتی کوچکترین کلمه ای که او را تحقیر می کند می تواند عشق بزرگ شما را عمیقاً متزلزل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا