با این نکات طلایی، لاغر بنظر برسید!

با این نکات طلایی، لاغر بنظر برسید!

انتخاب لباس هایی که شما را لاغر تر نشان دهد کار سختی نیست. فقط کافیست به یک سری از نکات مهم در استایل دقت کنید و آن ها را رعایت کنید.

در ادامه قصد داریم این نکات مهم را به شما آموزش دهیم؛ با ما همراه باشید:

1_استفاده از لباس یقه هفت:

همه افراد با پوشیدن لباس‌های یقه هفت زیباتر به نظر می‌رسند. این نوع یقه قسمت دکلته را کاملا نمایش نشان می‌دهد. افرادی که بالاتنه درشت‌تری دارند می‌توانند از حالت بازتر این یقه استفاده کنند. این یقه هم می‌تواند به شکل باز و هم می‌تواند به شکل بسته‌تر طراحی و دوخته شود.چگونه لاغر بنظر برسیم؟

2_لباس راه راه:

این نوع لباس‌ها از دیرباز جزء انتخاب‌های افراد خوش پوش بوده است. هر فردی اعم از چاق یا لاغر، می‌تواند با پوشیدن یک پیراهن راه راه اشکالات اندامی‌اش را از دید دیگران پنهان کند. این لباس‌ها ساده و کلاسیک هستند و از همه مهم‌تر، به نظر می‌رسد به همه دختر‌ها و پسرها می‌آیند. در حقیقت برای اینکه لاغرتر به نظر بیایید، باید راه راه افقی بپوشید و طبیعتاً، به جهت چاق‌تر دیده شدن راه راه عمودی گزینه ایده آل شما خواهد بود.

3_پوشیدن لباس مشکی را فراموش نکنید:

پوشیدن لباس رنگ تیره و مشکی باعث ایجاد خطای دید و در نتیجه لاغر تر به نظر رسیدنتان می‌شود. اگر از رنگ‌های مشکی خوش‌تان نمی‌آید می‌توانید از اکسسوری‌های متفاوت برای جذاب‌ کردن استایل خود کمک بگیرید. اگر دوست ندارید سرتاپا مشکی بپوشید از رنگ‌های تیره برای لاغرتر نشان دادن اندام خود بهره بگیرید.چگونه لاغر بنظر برسیم

4_استفاده صحیح از اکسسوری:

گردنبندهای بزرگ و زیورآلات چشم‌گیر می‌توانند آیتم اصلی ست لباس شما باشند که توجه به آن جلب می‌شود به این ترتیب دیگر ایرادات اندامی شما زیاد به چشم نخواهد آمد.کفش پاشنه داربرای لاغر بنظر رسیدن

5_کفش پاشنه دار بپوشید:

وقتی کفش پاشنه‌دار می‌پوشید، حالت ایستان شما به صورت طبیعی تغییر می‌کند، پهلو‌هایتان می‌چرخند و باسن به داخل کشیده می‌شود، به این ترتیب کمر و شانه‌ها صاف‌تر می‌شوند. کفش پاشنه‌دار، پاهای شما را هم بلندتر نشان می‌دهد، و باعث می‌شود لاغرتر به نظر برسید.

6_انتخاب لباس های یکرنگ:

وقتی به 2 رنگ لباس می‌پوشید، چشم به طور طبیعی به ناحیه‌ای که در آن دو رنگ به هم می‌رسند که معمولاً خط کمر شما است، کشیده می‌شود. اگر بدن شما به طور طبیعی به شکل ساعت شنی است، پوشیدن دو رنگ متفاوت می‌تواند چیز خوبی باشد اما اگر بدن شما به این شکل نیست و دارای برجستگی‌هایی در ناحیه میانی بدن شماست که تمایل دارید تا آن‌ها را بپوشانید، لباس پوشیدن به یک رنگ یک راه ساده برای بلندتر کردن بدن با ایجاد ظاهری فراگیر و منحرف کردن توجه‌ها از قسمت‌هایی که نمی‌خواهید در معرض توجه قرار بگیرد است.چگونه لاغر بنظر برسیم

7_از پوشیدن لباس های چین دار دوری کنید:

در حالی که چین‌ها وقتی درست پوشیده می‌شوند می‌توانند جذاب و زنانه باشند، در لحظه‌ای که شروع به جدا شدن و باز شدن می‌کنند، فوراً بدن شما را حجیم می‌کنند. کارهای خاصی وجود دارد که می‌توانید برای جلوگیری از این امر انجام دهید اما بسیاری از این تکنیک‌ها پتانسیل این را دارند که کمر شما را ضخیم‌تر نشان دهند. بنابراین اگر به دنبال لباس‌هایی هستید که شما را لاغرتر نشان می‌دهد، توصیه من این است که کاملاً از چین‌خوردگی خودداری کنید.

8_لباس زیر مناسب بپوشید:

برای اینکه لاغرتر به نظر برسید سوتین هایی انتخاب کنید که سایز شما باشند و سینه های شما از اطراف آن بیرون نزند. زیرا با این روش شما چاق تر به نظر می رسید.

9_لباس های کشیده بپوشید:

بهتر است از شلوار‌های راسته و لوله تفنگی مانتوهای بلند و دامن‌های بدون پف استفاده کنید تا شما را کشیده، لاغر و قد بلند نشان دهد. از پوشیدن لباس‌های توریستی، رنگی، طرح‌دار بخصوص راه راه افقی و چهارخانه، لباس‌های گشاد و مانتوهای جلو باز جلوگیری کنید.

10_حالت ایستادن خود را تغییر دهید:

در هنگام ایستادن پشت خود را صاف نگه دارید و شانه‌ها را به عقب نگه دارد، شکم خود را به داخل سفت کنید. این کار باعث می‌شود تا سرشانه‌هایی صاف داشته باشید و بدون قوز بنظر برسید و همچنین سفت نگه داشتن شکم به مرور زمان باعث می‌شود تا عضلات شکم محکم‌تر شود.

سخن آخر

برای اینکه یک استایل جذاب داشته باشیم و بخواهیم لاغر یا چاق دیده بشیم، نکات مهمی وجود دارد که باید آن ها را رعایت کنیم تا یک استایل اصولی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا