با روتین پوستی سلبریتی های میانسال مثل ماه بدرخشید!

با روتین پوستی سلبریتی های میانسال مثل ماه بدرخشید!

روتین پوستی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی است که تمام خانم‌ها باید به آن دقت کنند. مراقبت‌های پوستی سلبریتی‌های میانسال، می‌تواند گزینه موثری برای الهام گرفتن باشد. ما در این مطلب مراقبت‌های پوستی و زیبایی این ستاره‌های مشهور را توضیح داده‌ایم. سلبریتی‌ها هم مانند افراد دیگر، راز زیبایی و جذابیت را پنهان کرده‌اند‌‌. شما با استفاده و الهام گرفتن از این ترفندها، می‌توانید چهره خود را مانند ماه زیبا و جذاب جلوه دهید.

روتین پوستی سلبریتی ها

1. روتین پوستی شارلیز ترون

همان طور که می‌بینید خانم شارلیز ترون از پوست زیبا و بسیار جذابی برخوردار است. او در سال 2019 با برملا کردن راز زیبایی خود، دلیل جذابیتش را فاش کرد. او از لیزر فرکسل برای زیبایی پوست خود استفاده می‌کند. این مدل لیزر پوست را جوانسازی و ترمیم کرده و باعث کاهش لکه‌های پوستی و چین و چروک خواهد شد.

روتین پوستی شالیز ترون

2. روتین پوستی ریانا

ریانا سلبریتی معروف هالیوودی، معتقد است که برای حالت دادن هر چه بهتر ابرو، باید از صابون معمولی استفاده کنید. در واقع او پیشنهاد می‌کند که خانم‌ها به جای صابون ابرو که شیمیایی است از صابون‌های معمولی استفاده کنند. او این ترفند درجه یک را از میکاپ آرتیست خودش یاد گرفته است‌.

روتین پوستی ریانا

3. روتین پوستی کیم کارداشیان

آرایش‌هایی که کیم کارداشیان دارد، او را زیبا و جذاب ساخته است. آرایش خانم کیم کارداشیان در مجلس مهمانی سال 2021، مورد قبول بسیاری از طرفدارانش بود. به گفته خود او، میکاپ آرتیست کیم کارداشیان فقط از یک برنزر کرمی در پشت پلک‌های خود استفاده کرده است. همچنین آرایش چهره او بسیار ساده و بدون تعلقات زیاد، صورت گرفته است.

کیم کارداشیان

4. ترفند زیبایی جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون همیشه لب‌های زیبا و خوش رنگی دارد. او می‌‌گوید وقتی که میکاپ آرتیستش می‌خواهد او را آرایش کند، اول یک بار رژ لب می‌زند. بعد روی لب‌هایش یک دستمال کاغذی می‌گذارد. کمی پودر فیکس کننده آرایش به لب‌هایش می‌زند. بعد دوباره روی آن رژ لب می‌مالد. در آخر هم برای جلوگیری از خشک شدن لب، کمی مرطوب کننده لب استفاده می‌کند.

جنیفر انیستون

5. لب های جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در هنگام میکاپ کردن همیشه اصولی عمل می‌کند. او اول دور لب خود را با مداد لب خوش رنگ و متناسب با رژ می‌کشد. بعد مداد لب خود را حدود دو میلیمتر بالاتر از لب‌ها می‌کشد. اون این کار را می‌کند تا لب‌هایش بزرگ و خوش حالت، نشان داده شود.

جنیفر لوپز

سخن آخر

شما می‌توانید با رعایت نکات بالا، زیبایی خود را دوباره از آن خود کنید. کافی است متناسب با جنس پوست خود، ترفندهای بالا را به کار بلندید. به نظر شما کدام یک از این موارد، بهترین نتیجه را به دنبال دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا