با چه افرادی نباید ازدواج کرد ؟

با چه افرادی نباید ازدواج کرد ؟

ازدواج یک تصمیم بسیار مهم است که همه بعدهای زندگی در آن دخیل هستند. یک ازدواج اشتباه ممکن است زندگی شما تا حدود زیادی تحت تاثیر قرار دهد. قبل از ازدواج باید شناخت کافی از طرف مقابلمان داشته باشیم.

در ادامه به بررسی این مطلب خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:ازدواج

با کسانی که دروغگو هستند ازدواج نکنید:

دروغ بزرگترین خیانت بشمار میاید. کسی که راجع به مسائل کوچک دروغ میگوید قرار است که درآینده در مورد موضوعات مختلف زندگی نیز به شما دروغ بگوید. فراموش نکنید که صداقت یکی از ستون های یک زندگی موفق است.ازدواج

 کسانی که درگیر روابط گذشته هستند:

این که بدانید که شریک زندگیتان فقط از نظر جسمی پیش شماست و فکرش مدام در گذشته گیر کرده است، طبیعتاً باعث آزردگی شما میشود. این افراد در اکثر موارد تنها برای فراموش کردن دردهایشان شما را میخواهند.

کسانی که عمل نمی کنند، فقط حرف میزنند:

افرادی هستند که برای مثال فقط در مورد ازدواج حرف میزنند و برنامه مشخصی برای آن ندارند. این افراد توانایی اولویت بندی و تصمیم گیری را ندارند. و تکلیفشان در زندگی نامشخص است. احتمالا در آینده هم نتوانند برای اتفاقات مهم زندگیشان تصمیم بگیرند.

کسانی که نابالغ هستند:

وقتی حرف از بلوغ میشود منظور بلوغ جسمی، عقلی و جنسی است. اگر فردی به یکی از این بلوغ ها نرسیده باشد، فرد مناسبی برای ازدواج نخواهد بود. نداشتن هر کدوم از این بلوغ ها در بعد خاصی از زندگی تاثیر میگذارد و در آینده مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا