بدون تزریق، در خانه لب هاتو زیبا کن!

بدون تزریق، در خانه لب هاتو زیبا کن!/پروتز لب در خانه

پروتز لب در خانه شاید کمی عجیب و غریب و امکان ناپذیر به نظر برسد؛ اما با ترفندهای زیر شما به راحتی می‌توانید لب‌های خود را بزرگ کنید. امروزه لب‌های درشت و حجیم، تاثیر به سزایی در زیبایی چهره شما خواهد داشت. تزریق ژل و بوتاکس شاید یکی از راه‌های موثر برای بزرگ کردن لب باشد؛ اما هم هزینه زیادی می‌برد هم اینکه به مرور زمان باعث بروز عوارض می‌شود. به همین دلیل نی‌نی‌بان روش‌های خانگی و راحتی را برای زیباتر کردن لب‌های شما در نظر گرفته است. در ادامه هر یک از این موارد را بررسی خواهیم کرد.پروتز لب در خانه

  • آیسینگ لب، پروتز لب در خانه

همان طور که از کلمه آسینگ معلوم است، شما باید تکه‌های یخ را روی لب‌های خود بگذارید. اما این کار روش به خصوصی دارد. این کار را برای موارد اورژانسی هم می‌توانید انجام دهید. کافی است کمی یخ رو سه الی چهار دقیقه بر روی لب‌های خود ماساژ دهید. این کار، لب‌های شما را حجیم می‌کند. البته بزرگ شدن لب برای دو الی ساعت با یخ، امکان پذیر است. بعد از آن کم کم حجم و ورم لب، شروع به خوابیدن می‌کند. با این حال افرادی که این مدل پروتز خانگی را تجربه کرده‌اند، معتقد هستند که انجام این کار به صورت روزانه باعث بزرگ شدن همیشگی لب‌ها خواهد شد.

آیسینگ لب

  • مسواک زدن، حجیم کردن لب

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بزرگ کردن لب، مسواک زدن است. هنگامی که دارید دندان‌های خود را مسواک می‌زنید، بهتر است آن را روی لب‌ها هم بکشید. هر چه میزان مسواک کشیدن بر روی لب‌ها بیشتر باشد، لب‌های شما بزرگ‌تر می‌شود‌. بهتر است هر روز 6 بار حداقل این کار را انجام دهید. مسواک کشیدن باعث می‌شود پوست لب شما خشکی نزند. در نهایت باعث خونرسانی بیشتر به زیر پوست لب می‌شود. با این کار شما لب‌های بزرگ و پروتز کرده‌ای خواهید داشت. البته توصیه می‌شود این کار را محکم انجام ندهید تا باعث خونریزی لب نشود.

مسواک زدن

  • اسکراپ دارچین، پروتز لب در خانه

یکی دیگر از راحت‌ترین و خوشمزه‌ترین راهکارهای بزرگ کردن لب، اسکراپ دارچین است. کمی شکر، روغن دارچین و پودر دارچین را با هم مخلوط کنید. روغن دارچین علاوه بر پودر آن، باعث حجیم شدن لب‌ها می‌شود. هر چه لب شما بزرگ‌تر شود، تاثیر به سزایی در زیبایی شما خواهد داشت.

اسکراپ دارچین، پروتز لب در خانه

سخن آخر

شما می‌توانید هر یک از موارد بالا چندین بار در روز امتحان کنید. حداقل یک ماه باید این ترفندها را تکرار کرده تا به نتیجه دلخواه برسید. دقت کنید بهتر است اگر دچار حساسیت شدید یا خونریزی شدید، این کار را متوقف کنید‌. به نظر شما کدام یک از کارهای بالا، نتیجه بخش خواهد بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا