برای قرار اول و آشنایی چه لباسی انتخاب کنیم؟

برای قرار اول و آشنایی چه لباسی انتخاب کنیم؟

همه ما میدانیم که در قرار اول آشنایی، ظاهر و پوشش طرف مقابلمان اولین چیزی است که به چشم می آید. پس نوع پوشش و انتخاب رنگ مهم است.

در ادامه به بررسی نکات لازم برای قرار اول خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

با توجه به مکان قرار لباس بپوشید:

به مکانی که قرار ملاقات دارید توجه کنید و با توجه به فضای اونجا لباستون رو انتخاب کنید برای مثال برای رفتن به رستوران شیک لباس های کلاسیک بهترین انتخاب هستن واگه قرار اولتون یه پیک نیک تو جنگله لباس های اسپورت و کفش کتونی بپوشید.

از لباسهای ساده استفاده کنید:

وقتی نوبت به اولین قرارها می‌رسد، بهتر است از لباس‌های ساده با استفاده از سبک‌های کلاسیک استفاده کنید. لباس‌هایی که بسیار شیک یا زیبا هستند می‌توانند شما را مادی‌گرا و غیرقابل دسترس جلوه دهند. هدف این است که لباس اولین قرار شما بدون دردسر به نظر برسد.

اکسسوری اضافه را از استایلتون حذف کنید:

میتونید از یه دستبند و یا انگشتر ظریف استفاده کنین ولی در همین حد کافیه. اکسسوری های اضافه استایل شما رو از شیک و با کلاس بودن خارج میکنه و حس دم دستی ای ایجاد میکنه که برای قرار اول مناسب نیست. حتما به هماهنگ بودن رنگ اکسسوری ها با سایر جزئیات استایلتون توجه کنید.

لباس راحتی را انتخاب کنید:

یکی از موضوعات مهم راحت بودن شما است که از تمامی حرکات شما قابل فهم است. از پوشیدن لباس هایی که در آن ها راحت نیستید اجتناب کنید. شما باید لباس هایی را انتخاب کنید که زیبایی شما را چندین برابر کند. این موضوع در مورد کفش ها نیز صدق می کند. همیشه کفش هایی را انتخاب کنید که در آن ها احساس راحتی می کنید و همیشه این نکته را در نظر بگیرید که قرار اول ملاقات خود را به قرار آخر تبدیل نکنید.

جذاب و متواضع بنظر برسید:

لباس خیره کننده بپوشید ولی عجیب و غریب نه. لباسی رو بپوشید که مدل اون به اندام شما میاد ولی لباس غیر متعارفی نپوشید که باعث قضاوت در مورد شما بشه. شما باید بهترین خودتون باشید ولی سعی کنید با استایل های همیشگی‌تون تفاوت چندانی نداشته باشید چون قرارهای بعدی ای هم وجود دارند.

رنگ مناسبی را انتخاب کنید:

بهترین رنگ ها برای پوشیدن لباس برای آشنایی، قرمز و مشکی هستند. پوشیدن دو رنگ رمانتیک، به خصوص اگر شما یک زن هستید، می تواند شما را جذاب تر و خواستنی تر به نظر بیاورد. در حالی که پیوندهای ناخودآگاه آشکاری با گل رز قرمز، لباس زیر زنانه توری و مناسبت های عاشقانه مانند روز ولنتاین وجود دارد، دانشمندان دریافتند که این ارتباط عمیق تر از این زمینه های فرهنگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا