برای هر مدل لباس عروس چه مدل مویی انتخاب کنیم؟

برای هر مدل لباس عروس چه مدل مو انتخاب کنیم؟/مدل مو عروس

مدل مو عروس بهتر است متناسب با لباس عروسی که می‌پوشید، درست شود. در واقع این همخوانی لباس و مو، ظاهر شما را زیباتر خواهد کرد. دخترخانم‌هایی که نزدیک به مراسم عروسی هستند، سعی می‌کنند ژورنال‌های زیبا انتخاب کنند تا آرایشگر موهای آن‌ها را متناسب با مدل، شینیون کند.

مدل مو عروس

علاوه بر مدل لباس عروس، شما باید به فرم صورت، قد و پرپشتی موها هم توجه کنید. در لباس عروس باید به نوع یقه، کوتاهی یا بلندی آستین‌ها هم دقت کنید. در ادامه می‌خواهیم مدل‌های جذاب مو را بر اساس لباس عروس، معرفی کنیم.

مدل مو عروس

1. مدل مو عروس برای لباس‌ هایی با یقه یک طرفه

اگر لباس عروس شما مدل یک طرفه است، می‌توانید مدل موی خود را هم کج و یک طرفه انتخاب کنید. در این مدل لباس، موهای شما باید همانند یقه یک طرفه، کج باشد. در چنین حالتی یک همخوانی زیبا ایجاد می‌شود. در نهایت شما به زیبایی تمام خواهید درخشید. می‌توانید بر اساس سلیقه یا مدل چهره خود، نوع یک طرفه را باز یا بسته ببندید. برخی دخترخانم‌های تازه عروس ترجیح می‌دهند ‌که مدل موهای خود را به صورت یک طرفه اما نیمه باز بگذارند.

مدل مو یک طرفه عروس

2. مدل مو رها شده برای لباس های با یقه هفتی

یکی از زیباترین لباس‌های عروس، مدل یقه هفتی است. با مدل یقه هفت، جناغ بدن معلوم می‌شود و زیبایی شما بیشتر خواهد شد. برای لبلس عروسی که به صورت یقه هفتی است، موهای باز و سشوار شده می‌تواند برای این مدل لباس بسیار زیبا و جذاب باشد. حتی اگر مدل لبلس یقه هفتی شما آستین هم داشته باشد، مدل موی باز و رها شده همراه با سشوار کشیدن، کمک زیادی به جلوه ظاهر شما خواهد کرد.

مدل مو باز

3. مدل مو عروس برای لباس هایی با یقه دکلته

لباس عروس با یقه دکلته به صورتی ایت که هیچ بند و آستینی در کل وجود ندارد. مدل موهای مناسب برای تازه عروس‌هایی که این لباس را انتخاب می‌کنند، نیمه باز است. بهتر است از شینیونی انتخاب کنید که به ثورت نیمه باز باشد، نه جمع کامل و نه باز کامل. در این حالت باریکی و درازی گردن شما، بیشتر معلوم می‌شود. از طرفی هم فرم چهره شما کامل نمایان می‌شود تا میزان تاثیر یقه دکلته در دید افراد، کمتر شود. شما می‌توانید یک الی دو رشته مو در جلوی صورت خود بریزید تا زیباییتان را چند برابر کند.

مدل مو نیمه باز

سخن آخر

در این مطلب به انواع مدل مو عروس اشاره کردیم. هر چه مدلی که انتخاب می‌کنید با لباس شما همخوانی بیشتری داشته باشد، بهتر خواهد بود. کدام یک از مدل‌های بالا را شما برای عروس خانم‌ها، پیشنهاد می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا