برداشتن ابرو پهن دخترانه نچرال

برداشتن ابرو پهن دخترانه نچرال

ممکن است بسیاری از شما برای مزتب کردن و برداشتن ابروهای خود، ساعت ها وقت خود را در سالن های زیبایی گذرانده باشید و نتیجه مطلوبی را هم به دست نیاورده باشید. چون ممکن از ابرو ها را بیش از حد باریک کنند. شما می‌توانید با یادگرفتن چند ترفند و آمورش ساده ابرو های خود را در منزل درست کنید. فراموش نکنید که شما فقط میخواهید ابروهایتان را کاملا دخترانه و ساده فرم دهید و قصد ندارید مانند آرایشگر های حرفا ای کار کنید.

برای برداشتن ابرو های پهن دخترانه نکاتی لازم است که در این مطلب به آمورش آن ها پرداخته‌ایم:

مراحل برداشتن ابرو دخترانه

1-ابرو ها را با کمی ژل با برس ابرو به سمت بالا شانه کنید.
2-مدل تقریبی ابرو ها را در نظر گرفته و با یک مداد روغنی که رنگی متفاوت با ابرو دارد آن را مشخص کنید. دور تا دور ابرو را بکشید.
3-با موچین موهای پایین تر از خط تمایز را بردارید و آن را تمیز کنید. همچنین موهای بالای ابرو را نیز بردارید. دقت کنید که مو ها را در جهت رشد مو بردارید.
4-موهای ابرو را مجددا یه سمت لالا شانه کنید و با یک قیچی مخصوص ابرو فقط نوک موها را قیچی کنید. بهتر است برای طبیعی نشان دادن ابرو ها به تاج ابرو دست نزنید.
5-سپس مو های وسط و انتهای ابرو را به سمت پایین شانه زده و دوباره موهای اضافی را قیچی می‌کنیم. بهتر است که به انتهای ابرو دست نزنید تا طبیعی تر به نظر برسد.

چند توصیه و نکته مهم در برداشتن ابروهای دخترانه:

نکته اول

برای شانه زدن موهای ابرو از مسواک سفت و محکم استفاده نکنید. این مسواک ها خود باعث ریزش موهای ابرو و ضعیف کردن ریشه ابرو می‌شوند. سعی کنید از برس های نرم و کوچک مخصوص ابرو استفاده کنید.

نکته دوم

تاتو کردن ابرو ها برای دختر خانم های جوان زیاد مناسب نیست. زیرا باعث می‌شود مدتها یک ابروی مصنوعی و زنانه داشته باشید که صورت شما را بی روح می‎کند. و همچنین تتو باعث ریزش ابرو می‌شود. و شما را از داشتن یک ابروی زیبای دخترانه محروم می‌کند.

نکته سوم

برای پر نشان دادن ابرو ها از مداد و تاتو استفاده نکنید زیرا هر دو مورد باعث ریزش موهای ابرو می‌شوند. بهتر است از سایه ابرو برای این کار استفاده کنیم.

نکته چهارم

موهای ابرو را هر بار تیغ نزنید و فقط در صورت لزوم استفاده کنید. تیغ زدن ابرو باعث می‌شود موهای ابرو زودتر رشد کنند و کلف تر از موهای قبلی رشد کنند.و ظرافت ابروهای دخترانه را از شما می‌گیرد.

نکته پنجم

موهای ابرو را فقط در جهت رشد آن ها بردارید. به سمت بالا و مایل. اگر موها را به سمت پایین بکشید موها نامظم رشد می‌کنند و همین مسئله باعث نامرتب جلوه دادن ابروها می‌شود.

کلام آخر

داشتن ابرو های طبیعی و متناسب با صورت یک فرم شیک و زیبا به صورت می‌دهد و باعث زیباتر نشان دادن چشم ها می‌شود. برداشتن ابرو شاید ظاهرا ساده به نظر برسد اما نیازمند مراحل خودش و رعایت نکات لازم است که در بالا به آن ها اشاره کردیم. این مراحل و توصیه های ساده می‌تواند شما را به نتیجه مطلوب برساند، فقط کافیست کمی ظرافت و دقت به خرج دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا