بهترین رسپی ژله تزریقی با طرح سبزه برای عید نوروز!

بهترین رسپی ژله تزریقی با طرح سبزه برای عید نوروز!

ژله تزریقی یک ژله بسیار پر طرفدار و بسیار خوشمزه است که ظاهر سه یعدی آن می تواند سفره هایتان را برای عید نوروز رنگین کند. رسپی های مختلفی برای این ژله وجود دارد.ژله تزریقی برای نوروز

در ادامه قصد داریم طرز تهیه این ژله تزریقی آسان را به شما آموزش دهیم. با ما باشید:ژله تزریقی برای عید نوروز

مواد لازم جهت تهیه ژله تزریقی برای عید نوروز:

2 بسته ژله آلوئه ورا

1 عدد بستنی لیوانی ساده

1 عدد آمپول بزرگ و سوزنش

2 قاشق مرباخوری رنگ خوراکی سبز

به ازای هر بسته پودر ژله 1 لیوان آب گرم و نصف لیوان آب سرد

مرحله اول تهیه ژله تزریقی

دقت کنید ظروف مناسب برای ژله تزریقی بهتره شیشه ای یا تلق باشه که خوب داخل کار دید داشته باشه. ابتدا دوتا بسته ی آلوئه ورا رو با دوتا لیوان آب جوش روی حرارت بنماری میکنیم. بعد که کامل دونه های ژله تو آب حل شد با یک لیوان آب سرد مخلوط کنید به مقدار 10 قاشق از زله رو کنار بذارید و مابقی رو تو ظرف مورد نظر بریزید بذارید یخچال که سفت بشه و خودشو بگیره.

مرحله دوم

دراین مرحله، میریم سراغ بستنی، شما میتونید بستنی تون رو بذارید بیرون تا کامل آبشه و ولی من روی حرارت کتری با چند بار پی در پی بهم زدن میزارم رقیق بشه. بعد از رقیق شدن دو قاشق رنگ خوراکی سبز رو به بستنی تون اضافه کنید.ژله تزریقی برای عید نوروز

مرحله سوم

در مرحله سوم با سُرنگ محلول بستنی و رنگ رو که مخلوط کرده بودید میکشید. بعد سوزنش رو وصل میکنید ژله ی آلوئه ورایی که گذاشته بودید خودشو بگیره در میارید از یخچال و مواد رو با سرنگ به صورت عمود به داخل ژله آلوئه وراتون تزریق میکنید.

مرحله چهارم

این کار رو تا زمانی که ژلتون پر از خط های سبز بشه. دقت کنید مواد داخل سرنگ رو همراه با بیرون کشیدن از ژله تزریق میکنید اگه دیدید ژلتون داره آب میشه یا از حالت سفتی در اومده میتونید بذارید یخچال بعد نیم ساعت دوباره کار تزریق رو انجام بدید.

مرحله آخر

در آخر کار میتونید تا حدی که ژله تون پر از خط های سبز شد به اندازه دلخواتون میتونید اضافه اون 10 قاشق ژله ی آلویه ورا رو که کنار گذاشته بودید با بستنی مخلوط کنید و انتهای ژله پهن کنید بذارید که بگیره. دور طرف رو آب بزنید و توی یه ظرف دیگه برگردونید و تزئین کنید. ژله شما آمادست.نوش جان!

سخن آخر

برای تهیه ژله تزریقی برای عید یا هر مناسبت دیگری باید با ظرافت تمام این کار را انجام دهید زیرا بسیار حساس است. و شما به راحتی می توانید طرح های مورد نظرتان را روی این ژله پیاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا