بهترین رنگ هایلایت مو برای شما کدام است؟

بهترین رنگ هایلایت مو برای شما کدام است؟

هایلایت مو یکی از روش‌های موثر در زیبایی چهره و ظاهر است. رنگ کردن مو متناسب با جزئیات چهره شما در زیبایی و جذابیت، بسیار مهم خواهد بود. هر چه رنگی که انتخاب می‌کنید با صورت و استایل شما همخوانی داشته باشد، شما را زیباتر جلوه خواهد داد. برای هایلات کردن رنگ یا سایه روشنی را بر روی موهای تیره خود ایجاد می‌کنید. این رنگ می‌تواند به دلخواه شما باشد. با این حال رعایت استانداردهای همخوانی هایلایت کردن مو، اهمیت ویژه‌ای دارد. در ادامه به شما خواهیم گفت که چه نوع رنگ هایلایتی، مناسب چهره شما است.بهترین رنگ هایلایت مو

1. هایلایت مو بر اساس رنگ پوست

رنگ پوست یک عامل مهم‌ برای زیبایی و درخشش موهای شما خواهد بود. فرز کنید یک نفر رنگ پوست تیره دارد و حالا موهای خود را کاملا روشن کرده است! از نظر شما این ترکیب رنگ‌ها او را زیبا جلوه خواهد داد؟ قاعدتا که نه. به همین منظور ما در ادامه انواع رنگ پوست را آورده‌ایم. شما می‌توانید با توجه به رنگ پوستتان، هایلایت مناسبی را برای موهای خود در نظر بگیرید.

  • رنگ پوست گرم: رنگ‌های طلایی مانند طلایی گرم، قهوه‌ای طلایی، هایلایت شرابی با سایه طلایی
  • رنگ پوست سرد: سایه‌ها و رنگ سرد مانند سایه‌های پلاتینی، یخی سفید، استخوانی، مینک
  • پوست روشن با تن سرد: هایلایت سرد مانند بلوند شامپاینی، رنگ‌های کتانی و پلاتینی
  • رنگ پوست گندمی: هایلایت‌های گرم مانند قهوه‌ای، شکلاتی، نسکافه‌ای و ترکیب با رگه‌های طلایی

هایلایت مو بر اساس رنگ پوست

2. انتخاب رنگ بر اساس فرم چهره

فرم چهره شما می‌تواند تمام ویژگی‌های شما را منحصر به فرد نشان دهد. حتی کوتاهی و بلندی مو، حالت‌های آن، رنگی که انتخاب می‌کنید و… اگر بر اساس فرم چهره باشد، شما را زیباتر نشان می‌دهد. در ادامه مدل‌های مناسب بر اساس فرم چهره را مشخص خواهیم کرد.

  • صورت استخوانی و لاغر: مدل موهایی با هایلایت درشت و پیچ در پیچ، روشن شدن هایلایت در پشت و انتهای موها
  • صورت درشت و توپر: رنگ هایلایت روشن و جذاب و کوچک در اصراف صورت و پر رنگ شدن در پشت سر

انتخاب رنگ مو

3. هایلایت مناسب بر اساس رنگ چشم

برای آن که رنگ موهای خود را بهتر انتخاب کنید، توصیه می‌شود به رنگ چشم هم توجه داشته باشید. چشم‌های روشن مانند آبی و سبز، می‌توانند از هر رنگ دلخواهی که دوست دارند بروی هایلایت استفاده کنند. افرادی که چشم تیره دارند می‌توانند از هایلایت گرم استفاده کنند. افرادی که چشم‌های خاکستری تا آبی پررنگ را دارند، رنگ هایلایت سرد بیشتر به آن‌ها می‌آید.

انتخاب رنگ مو بر اساس رنگ چشم

سخن آخر در رابطه با بهترین رنگ هایلایت مو

در این مطلب از بخش زیبایی، ما بر اساس خصوصیات ظاهری بهترین رنگ‌ها را به شما پیشنهاد دادیم. فراموش نکنید که این رنگ‌ها پیشنهادی است و شاید شما بخواهید یک رنگ متضاد استفاده کنید. شما چه عوامل دیگری را برای زیباتر شدن رنگ مو، پیشنهاد می‌دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا