بهترین روش ها برای پوست کندن نارگیل!

بهترین روش ها برای پوست کندن نارگیل!

پوست کندن نارگیل یکی از معضل هایی است برای دوستداران نارگیل. نارگیل یک میوه بسیار پرطرفدار و جالب است و خواص زیادی دارد و به صورت های مختلف از آن استفاده می‌شود.

در ادامه این مطلب با ما باشید تا روش های پوست کندن نارگیل را بررسی کنیم:

استفاده از دست:

ساده ترین روش و راحت ترین روش پوست کندن نارگیل استفاده از دست می باشد. برای آنکه بتوانید پوست یک نارگیل را از گوشت آن جدا کنید. برای انجام این روش ابتدا آب نارگیل را با روشی که بالاتر گفته شد خارج نمایید سپس با ایجاد یک برش کوچک در بخش بالایی نارگیل با دست الیاف نارگیل را جدا کرده و پوست آن را جدا کنید.

لازم به ذکر است شما عزیزان در این روش جالب  جدا کردن پوست نارگیل میتوانید از چکش نیز استفاده کنید. برای استفاده از چکش برای کندن پوشت نارگیل لازم است احتیاط کنید و ضربه های نسبتا آرامی را به بدنه نارگیل وارد نمایید.پوست کندن نارگیل

جدا کردن پوست نارگیل در فریزر:

نارگیلی که در فریزر باشد همواره دارای پوستی ضخیم تر از سایر نارگیل ها خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد میشود برای پوست کندن نارگیل در فریزر ابتدا نارگیل را به مدت ۱ ساعت در محیط قرار دهید تا یخ آن آب شود و پوست آن نیز نرم تر شود.

آب و حرارت دو موردی می باشند که باعث میشوند تا بتوانید پوسته نارگیل را به آسانی جدا نمایید و در واقع روش جدید پوست کندن نارگیل می باشند و در این روش شما عزیزان با قرار دادن نارگیل در آب و یا حرارت قادر به جدا کردن پوست آن خواهید بود.

جدا کردن پوست نارگیل با حرارت:

یکی از مهمترین روش ها و نحوه ی جدا کردن پوست نارگیل استفاده از حرارت می باشد. شما عزیزان میتوانید با استفاده از حرارت قادر به پوست کندن نارگیل باشید.

برای جدا کردن پوست نارگیل با حرارت ابتدا باید همانند روش هایی که بالاتر نیز گفته شد آب نارگیل را خارج کنید. پس از خارج کردن آب نارگیل ابتدا آن را داخل مکروفر و یا تابه قرار داده و اجازه دهید تا ۱۰ دقیقه در تابه بپزد، پس از ۱۰ دقیقه تنها با وارد کردن یک ضربه چکش به نارگیل قادر به جدا کردن پوست آن خواهید بود.پوست کندن نارگیل

کلام آخر

نارگیل یکی از میوه های بسیار خوشمزه و محبوب در سراسر دنیا می باشد که به دلیل دارا بودن خواص زیاد و همچنین طعمی دلنشین و لذیذ در دسته بهترین میوه ها قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا