بهترین مدل تهیه سالاد ماکارونی با کالباس و قارچ

بهترین مدل تهیه سالاد ماکارونی با کالباس و قارچ

سالاد ماکارونی با کالباس و قارچ  یکی ار سریع ترین روش های تهیه ماکارونی می باشد که بسیار خوشمزه و راحت است و یکی از بهترین گزینه ها برای مهمانی و شام می باشد که شما می توانید از شب قبل تهیه کنید و سالاد را در یخچال قرار دهید و یا می توانید داخل قالب ریخته و مواد را خوب فشرده کنید و داخل قالب بریزید و داخل دیس مورد نظر برگردانید و به دلخواه با سبزیجات تزیین کنید.

مواد لازم جهت تهیه سالاد ماکارونی:

ماکارونی فرمی دلخواه1 بسته
قارچ7 عدد
ذرت1/2 پیمانه
نخود فرنگی1/2 پیمانه
کالباس100 گرم
خیارشور8 عدد
هویج1 عدد
سیب زمینی به دلخواه1 عدد
سس مایونز2 ق غذا خوری
سس هزار جریزه2 ق غذا خوری
نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمزبه مقدار لازم

مرحله اول

در مرحله اول از تهیه سالاد ماکارونی، باید سیب زمینی و هویج را بپزید برای این کار سیب زمینی را بشورید به همراه کمی آب بگذارید تا پخته و نرم شود و بعد آب سرد گرفته و به صورت مکعبی خرد کنید و بعد هویج را پوست بگیرید و بگذارید تا پخته شود به اندازه دلخواه برش بزنید. قارچ ها را بشورید و اسلایس بزنید و با حرارت بالا تفت دهید تا آب اضافه قارچ کشیده شود. خیار شور ها را نیز بشورید و به اندازه دلخواه خرد کنید. کالباس را نیز به صورت مکعبی یا رنده درشت خرد کنید.

مرحله دوم

در ادامه تهیه سالاد ماکارونی، داخل یک قابلمه آب ریخته و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید و بعد کمی روغن و نمک و زردچوبه و بعد ماکارونی فرمی دلخواه خود را اضافه کنید و بگذارید تا بجوشد و بعد از 10 دقیقه یا مطابق با نوشته روی بسته بندی آبکش کنید.

مرحله سوم

در ادامه باید ماکارونی را داخل یک کاسه بزرگ بریزید و همه مواد سیب زمینی، هویج، قارچ، ذرت و نخود و خیارشور را اضافه کنید و هم بزنید تا مواد یکدست شود و بعد باید داخل یک کاسه سس ها را با ادویه ها ترکیب کنید و خوب هم بزنید و روی سالاد بریزید و هم بزنید تا مواد یکدست شود و بعد در یخچال قرار دهید تا خنک شده سپس سرو کنید. نوش جان!

نکات مهم:

1-ذرت و نخود فرنگی باید بخارپز شده باشند و یا می توانید از کنسرو نیز استفاده کنید.

2-به دلخواه می توانید کمی ماست چکیده نیز به مواد سس اضافه کنید.

3-می توانید برای بالانس مزه ها کمی آبلیموترش به مواد اضافه کنید.بهترین مدل تهیه سالاد ماکارونی با کالباس و قارچ

کلام آخر

سالا ماکارونی را می توانید با مواد مختلفی درست کنید. اما تهیه سالاد ماکارونی با کالباس و قارچ بسیار راحت بوده و به آسانی درست می شود. مراحل بالا را جهت تهیه این سالاد خوشمزه و راحت درست کنید و از ان لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا