بهترین مدل پیراهن مناسب برای خانم های با اندام ساعت شنی

بهترین مدل پیراهن مناسب برای اندام ساعت شنی

اندام ساعت شنی یکی از فرم‌های ایده آل اندام به شمار می‌رود که بسیاری از افراد دوست دارند داشته باشند. با وجود محبوبیت این اندام، پیدا کردن مدل مناسب پیراهن برای آن کمی چالش‌برانگیز است.

بهترین مدل پیراهن مناسب برای اندام ساعت شنی

اندام ساعت شنی یکی از فرم‌های ایده آل اندام به شمار می‌رود که بسیاری از افراد دوست دارند داشته باشند. با وجود محبوبیت این اندام، پیدا کردن مدل مناسب پیراهن برای آن کمی چالش‌برانگیز است. اما نگران نباشید؛ زیرا در این مطلب به بررسی بهترین مدل‌های پیراهن برای خانم‌های دارای اندام ساعت شنی می‌پردازیم.

بهترین مدل پیراهن مناسب برای اندام ساعت شنی

اندام ساعت شنی به چه اندامی گفته می‌شود؟

چگونه متوجه شویم که اندام ساعت شنی داریم یا خیر؟ برای اطمینان از اینکه جز دسته‌ی افرادی که اندام ساعت شنی دارند هستید، با استفاده از متر عرض شانه‌ها را اندازه‌گیری کرده و یادداشت کنید. سپس همین کار را برای دور باسن خود انجام دهید. در صورتی که دو اندازه با هم یکسان یا به هم نزدیک بودند و همچنین دور کمرتان خیلی کوچک بود اندامتان ساعت شنی است.

بهترین مدل پیراهن مناسب برای اندام ساعت شنی

انواع پیراهن‌های مناسب اندام ساعت شنی

پیدا کردن لباس‌های مناسب برای اندام ساعت شنی ساده نیست؛ زیرا در این مدل اندام لباس‌ها یا در قسمت سینه خیلی تنگ هستند یا دور کمر آن‌ها خیلی گشاد است یا به اندازه‌ی کافی در قسمت لگن و ران گشاد نیستند. اما با شناخت بهترین مدل‌های پیراهن برای این اندام می‌توان در همه‌ی موقعیت‌ها بهترین تیپ و ظاهر را داشت.

بهترین مدل پیراهن مناسب برای اندام ساعت شنی

۱. مدل A-line

مدل کلاسیک کلوش یا A-line جز بهترین مدل‌های پیراهن برای اندام ساعت شنی است. این مدل در قسمت کمر متناسب بوده، از کمر به پایین کمی گشاد شده و حالت کلوش پیدا می‌کند. شکل کلی این پیراهن مانند حرف انگلیسی A است. مدل A-line به زیبایی بر اندام ساعت شنی می‌نشیند، اما جز مدل‌های خیلی متناسب یا اندامی نیست. یقه‌ی دلبری برای این پیراهن بسیار زیبا و مناسب است.

۲. مدل Ball Gown

استایل‌های Ball Gown برای اندام ساعت شنی عالی هستند. متناسب بودن آن‌ها در قسمت‌های سینه و کمر و همچنین دامن پهن و کلوش آن‌ها در قسمت باسن تناسب خاصی را در ظاهر ایجاد می‌کند. این مدل پیراهن باعث باریک‌تر به نظر رسیدن اندام ساعت شنی می‌شود.

۳. مدل Fit and Flare

این مدل یک از زیباترین پیراهن‌ها برای اندام ساعت شنی به شمار می‌رود که در قسمت دور کمر کاملا متناسب بوده و از قسمت باسن برای تکمیل کردن منحنی‌های بدن حالت کلوش پیدا می‌کند. تمرکز این مدل بیشتر روی قسمت کمر بوده و دامن آن مدل فون است. یقه‌های گرد جذابیت بسیار زیادی روی این مدل پیراهن در اندام ساعت شنی دارند.

بهترین مدل پیراهن مناسب برای اندام ساعت شنی

۴. مدل ماهی

پیراهن مدل ماهی در قسمت‌های سینه و کمر کاملا متناسب بوده و از قسمت زانوها کمی گشاد و کلوش می‌شود. مدل ماهی روی قسمت‌های برجسته و کمر باریک اندام ساعت شنی متمرکز است. کلوش انتهای آن جذابیت بسیاری را به استایل اضافه می‌کند.

۵. مدل پپلوم (Peplum)

کلوش بیشتر پارچه روی پیراهن پپلوم در اندام ساعت شنی جلوه‌ی بسیار زیادی دارد. پیراهن‌های پپلوم در تمام قسمت‌های بدن متناسب بوده و مانند پیراهن‌های اندامی به نظر می‌رسند. اضافه کردن چین بیشتر به کوچک‌تر نشان دادن کمر و جلوه‌ی بیشتر لباس در اندام کمک می‌کند.

۶. مدل اندامی

پیراهن مدل اندامی برای اندام‌های ساعت شنی بسیار مناسب است. مدل بلندتر این پیراهن به همراه کت یک استایل شیک و حرفه‌ای ایجاد می‌کند. پیراهن مدل اندامی به عنوان پیراهن مناسب مهمانی هم استفاده می‌شود.

بهترین مدل پیراهن مناسب برای اندام ساعت شنی

۷. مدل Shirt Dress

این مدل مانند پیراهن مردانه‌ی بلند به نظر می‌رسد و شبیه به یک پیراهن گشاد است که استایل راسته دارد. هنگامی که از کمربند برای این پیراهن استفاده کنید استایل پیراهن به صورت کلی عوض می‌شود، زیرا تاکید بیشتری روی کمر ایجاد شده و فرم بدن بهتر نشان داده می‌شود. مدل گشاد پیراهن در عین راحتی، ظاهری کژوال و جذاب ایجاد می‌کند. این پیراهن‌ها اغلب از پارچه‌های نرم تهیه می‌شوند و ترکیب آن‌ها با کمربند برای اندام‌های ساعت شنی عالی است.

۸. مدل دامن دراپه (Wrap)

به نظر می‌رسد پیراهن‌های مدل دراپه مخصوص اندام‌های ساعت شنی طراحی شده باشند. این مدل پیراهن با تمرکز روی کمر باعث می‌شود زیبایی‌های این اندام تا حد ممکن برجسته شوند. به عبارت دیگر در صورتی که اندامتان ساعت شنی است باید حتما این مدل پیراهن را داشته باشید، زیرا بسیار شیک و زیبا است و جز مدل‌های کلاسیکی به شمار می‌رود که هیچ‌گاه دمده نمی‌شوند. علاوه بر این می‌توان از آن برای همه‌ی موقعیت‌ها و رویدادهای خاص استفاده کرد.

بهترین مدل پیراهن مناسب برای اندام ساعت شنی

بهترین مدل پیراهن برای اندام ساعت شنی چیست؟

هر پیراهنی که منجر به برجسته‌سازی قسمت کمر شود برای این اندام مناسب است. اندام ساعت شنی به پیراهنی نیاز دارد که قسمت‌های منحنی بدن را برجسته‌تر کند، نه اینکه آن‌ها را پنهان کند. پیراهن‌هایی که دامن‌های گشادتر، تمام کلوش یا لاله‌ای دارند انتخاب‌های مناسبی هستند.

بهترین مدل پیراهن مناسب برای اندام ساعت شنی

حتی می‌توانید با تزئینات بیشتر استایل زیباتری داشته باشید. کمی چین، یقه‌ی دراپه یا توری که حجم بیشتری به لباس می‌دهد می‌تواند زیبایی بیشتری را در استایل ایجاد کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا