بهترین معجون برای درمان کم خونی که هر خانمی باید مصرف کند!

اگر شما هم از کم خونی رنج می‌برید قطعا در طول روز حال خوبی ندارید!‌سرگیجه، سیاهی رفتن چشم‌ها، خستگی و خواب‌أودگی همیشگی، گاهی حتی هشیاری هم کم می‌شود. تمام این موارد می‌تواند روز شما را تحت‌الشعاع قرار بدهد. باید کاری کرد!

داروهای آهن برای کم خونی بسیار مناسب هستند اما در کنار آنها باید توجه به تغذیه را هم مدنظر قرار بدهید. ضمن اینکه داروهایی که برای این مشکل درنظر گرفته می‌شود اکثر قریب به اتفاقشان بر گوارش شما اثر می‌گذارد. پس اگر می‌خواهید سریعتر رو به بهبود بروید یکسری خوراکی‌ها را بیشتر در غذای روزانه‌تان بگنجانید تا خون شما، این مایه‌ی حیات بدنتان، گردش کننده در رگ‌های نازنینتان میزانش بیشتر و بیشتر بشود و از تمام خستگی‌ها و خواب‌آلودگی‌ها و ضعف و ناراحتی‌ها دور بشوید.

یک معجون برایتان داریم که با درست کردن آن می‌توانید گلبول‌های قرمز را به تلاش وادارید تا زیادتر بشوند و حال خوبی برای شما بسازند!

مواد لازم:

ماده غذاییمقدار
شیریک لیوان
آبیک لیوان
آردیک استکان
شیره خرمایک استکان

کره۵۰ تا ۷۰ گرم

چطوری درستش کنیم؟

راحت‌تر از چیزی است که به آن فکر کنید. اما خاصیت زیادی دارد.

شیر و آب را با هم مخلوط کنید. آرد را کم کم به آن اضافه کنید و هم بزنید تا خوب صاف بشود. شیره خرما را هم داخل ظرف بریزید و همه مواد را خوب به هم آغشته کنید.

مرحله‌ی آخر یا مهمترین مرحله اینجاست. داخل یک قابلمه کوچک کره را قرار بدهید و روی گاز بگذارید. وقتی کره ذوب شد بقیه مواد را به آن اضافه کنید! خب، حالا مسئولیت خطیر شما آغاز می‌شود! باید حدود یک ربع تا ۲۰ دقیقه این مواد را هم بزنید تا به غلظت مناسب برسد و خامی آرد هم برطرف بشود. یادتان باشد که حرارت گاز باید خیلی کم باشد. این نکته مهمترین بخش این رسپی است!

حتما از این معجون فوق‌العاده که طعم خوب و خاصیت بی نظیری دارد استفاده کنید و منتظر نتایج مثبت آن در بدنتان باشید.

1 دیدگاه

  1. دست شما درد نکند بسیار عالی بود اما لطفاً سعی کنید فارسی بنویسید من یه رسپی چیست؟
    لطفاً فارسی اش را بنویسید تشکر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا