بهترین واکنش ها در برابر همسر بهانه گیر کدام ها هستند؟

بهترین واکنش ها در برابر همسر بهانه گیر کدام ها هستند؟

باید در مقابل همسر بهانه گیر، رفتار عاقلانه و درستی داشته باشیم. ابن مورد ممکن است برای هرکسی پیش بیاید. ولی مهم نحوه رفتار و کنترل ما است.همسر بهانه گیر

در ادامه له بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:همسر بهانه گیر

در برخورد با همسر بهانه گیر، به همسرتان انرژی مثبت القا کنید:

اینکه همسرتان مدام ایراد میگیرد، شاید به دلایلی مانند خجالت کشیدن، ترس از سرزنش و یا صلاح نداستن است و بیان کردنش مشکلاتی را ایجاد کند. در چنین مواقعی مثل یک مسکن عمل کنید و همسرتان را آرام کنید تا باعث رضایت او شوید.

 

واکنش هایتان را نسبت به همسر بهانه گیر هوشمندانه انتخاب کنید:

معمولی ترین واکنش نسبت به ایراد گرفتن، جرو بحث و دعواست. این واکنش های شدید همیشه شرایط را بدتر میکنند. در چنین وضعیتی، واکنش نشان ندادن بهترین انتخاب است.

همراه خوبی برای روزهای سخت باشید:

وضعیت کنونی همسرتان را درک کنید و بیش از پیش، مراقب او و شرایط ویژه اش باشید. بهتر است تا به سروسامان رسیدن شرایط، روزگار را بر وفق مراد او بچرخانید و یا آن که لااقل خود نیز همزمان با همسرتان شروع به دعوا و بهانه گیری نکنید. مثلا ، برنامه مهمانی های آخر هفته، را با همسرتان تنظیم کنید، یا مراقبت از فرزندان را برعهده بگیرید، به یک شام و یا فضایی سرسبز و خوش آب و هوا دعوتش کنید.

در مورد انتقادهای همسرتان، بی طرفانه فکر کنید:

در موضوع دفاع قرار گرفتن و شروع مبارزه‌های کلامی، چالش‌های جدیدی ایجاد می‌کند. اول ببینید نقدی که بر شما وارد شده اصلا درست است یا نه، با خودتان روراست باشید و شرایط را ارزیابی کنید. از خودتان بپرسید آیا ممکن است ناخواسته کاری کرده باشید که همسرتان را آزرده کرده یا این احساس را به او داده که مورد بی‌احترامی شما قرار گرفته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا