بهترین و بدترین خصوصیات همسر متولد اسفند چیست؟

بهترین و بدترین خصوصیات همسر متولد اسفند چیست؟

همه افراد دارای خصوصیات منفی و مثبتی هستند. این یک امر طبیعی است. طالع بینی باتوجه به ماه تولد افراد  خصوصیات مثبت و منفی ان ها را تا حدی تعیین می کند. این خصوصیات ممکن است مربوط به همسران افراد باشد. متولدین اسفند نیز مانند سایر ماه ها ممکن است خصوصیات مثبت و منفی داشته باشند.بهترین و بدترین خصوصیات همسر متولد اسفند چیست؟

که در دامه این مطلب به بررسی آن می پردازیم:خصوصیات مثبت زن متولد اسفند

خصوصیات مثبت زن متولد اسفند

زن اسفند ماهی یک موجود پیچیده و رویایی است. همدلی او بسیار قدرتمند است و وقتی دوستی یا حتی غریبه ای مشکلی دارد، او را به مورد اعتماد ترین فرد تبدیل می کند. مردی که به اندازه کافی خوش شانس باشد که قلب او را به دست آورد، پاداش زیادی با عشق عمیق و فداکاری بی پایان دریافت خواهد کرد. تعجب آور نیست که یک زن اسفند ماهی را در یک شغل خدمات بشردوستانه پیدا کنید. نیاز او به تماس با دیگران در شرایط ناتوانی و درد، او را به سمت مشاغلی می کشاند که بتواند در آن خدمت کند. اسفند ماهی به دلیل عمق ماهیت عاطفی او چیزهایی را احساس می کند که دیگران هرگز نمی توانند احساس کنند. اسفند ماهی در آب های عمیق و کم عمق شنا می کند. آن آب ها به اندازه احساسات او بی پایان هستند.

خصوصیات منفی زن متولد اسفند

رفتار گاه خودخواهانه یک ماهی با تمایل نشانه به قضاوت و جدایی برابر است. از طرف دیگر، ماهی ها کاملاً متحیر می شوند اگر کسی جرات کند این را به آنها بگوید. ماهی‌ها به همان اندازه که کنجکاو هستند، اغلب قضاوت دیگران را زیر سوال می‌برند.  مقاومت فوق‌ العاده در برابر انتخاب‌های سخت یکی از ویژگی‌های تعیین‌کننده آنهاست. بدخلقی ماهی ها نه تنها از طریق ارتباط کلامی مشاهده می شود، بلکه ممکن است در مکاتبات دیجیتالی آنها نیز نفوذ کند.خصوصیات  منفی مرد متولد اسفند

خصوصیات  منفی مرد متولد اسفند

وقتی صحبت از چیزهایی می شود که برای اسفند ماهی ها مهم نیست، اسفند ماهی ها می توانند کاملا تنبل باشند. اسفند ماهی ها برای انجام یک کار بیشتر از آنچه باید تلاش نمی کنند. مردان متولد اسفند گریزان هستند و از رویارویی اجتناب می کنند. وقتی اتفاق بدی می افتد، آن را به گردن چیز دیگری می اندازند و هرگز سعی نمی کنند مشکل را حل کنند. اسفند ماهی ها ممکن است تمایلی به ابراز احساسات واقعی خود نداشته باشند و به شدت حساس هستند و همچنین در مورد افکار واقعی خود رازدار هستند.

خصوصیات مثبت مرد متولد اسفند

مردهای متولد این ماه اغلب افرادی شجاع و سخاوتمند، زیرک و فهیم هستند. در انجام کارها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه می‎کنند. اغلب در جوانی و پیری پاکدامن بوده و از کسب و کال حلال، سود خوبی نصیبشان می‎شود. این افراد گاه از دیگران دلگیر می‎شوند، اما از آنان کینه به دل نمی‎گیرند. این مرد می خواهد که دوست داشته باشد و مورد مهر و محبت و عشق واقع شود. حتی اگر خجالتی هم باشد. زمانی که مرد متولد اسفند عاشق شود پرقدرت شده و با جسارت حمله کرده،موانع را از بین برده و به راحتی به موفقیت دست می یابد. هوش سرشار نهفته در او این امکان را می دهد که یک شبه ره صد ساله را بپیماید و به شهرت و مقام، حتی ثروت های سرشار برسد .اگر هم نتوانست ، می توانید روی احترام و تأمینی که به دست می آورد، حساب کنید.خصوصیات همسر اسفند

سخن آخر

متولدین اسفند ماه مانند متولدین همه ماه ها دارای ویژگی ها و خصوصیات مثبت و منفی هستند که آنها را از بقیه ماه ها جدا می کند. لبته این نکته را در نظر بگیرید که همه این خصوصیات ممکن است در همه وجود نداشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا