بهنوش بختیاری کاملا تغییر کرد / غوغای استایل محجبه خانم بازیگر + عکس

بهنوش بختیاری در اینستاگرام عکسی با استایل محجبه از خودش منتشر کرده است که بسیار پرحاشیه شده است. بهنوش بختیاری چندسال اخیر در دنیای بازیگر کم رنگ شده است و برعکس فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد تا جایی که از طریق انتشار تبلیغات درآمد نجومی دارد.

بهنوش بختیاری در اینستاگرام تغییر کرد / غوغای استایل محجبه خانم بازیگر

بهنوش بختیاری در اینستاگرام تغییر کرد / غوغای استایل محجبه خانم بازیگر

بهنوش بختیاری در اینستاگرام تغییر کرد / غوغای استایل محجبه خانم بازیگرازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال ۸۷ با محمدرضا آرین ازدواج کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد. بهنوش بختیاری درباره مراسم ساده ازدواجش گفته است: من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

عکس همسر بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری چندین بار در برنامه های مختلف و با انتشار پست هایی در اینستاگرام درباره عدم رضایت همسرش به انتشار عکس صحبت کرد اما تصاویر مختلفی به همسر خانم بازیگر نسبت داده شد که در ادامه آنها را می بینید.

تعرفه تبلیغات بهنوش بختیاری در اینستاگرام

تعرفه بهنوش بختیاری برای تبلیغات قطعات خواننده های جوان موسیقی در اینستاگرامش از ۸ میلیون تا ۴۰ میلیون (در صورت حضورخودش) متغیر است.” این ادعای یکی از فعالان حوزه موسیقی در توئیتر بود که خیلی زود در همه شبکه های اجتماعی به چشم می خورد و واکنش های زیادی را هم به همراه داشت.

4 دیدگاه

  1. چه جالب وااای خیلیییی جذاب و خوشگل شده و حجاب چه بهش میاد عزیزم 👍👍😋 چه عجب بالاخره یه بازیگر محجبه هم دیدیم👏🏼👏🏼🤟🤟 کاشکی همیشه همینطوری بمونه و همه یاد بگیرن😍😍❤❤🤲😘😘

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا