بگو متولد چه ماهی تا بگم رنگ شانست چیه؟

بگو متولد چه ماهی تا بگم رنگ شانست چیه؟

رنگ ها همیشه انرژی خاصی داشته‌اند. این موضوع را می‌توان از حسی که به پوشیدن رنگ لباس ها پیدا می‌کنیم، بفهمیم. همچنین رنگ مورد علاقه مان تا حدودی به این موضوع ربط دارد. انرژی رنگ ها بسیار قوی است که می‌توان به انرژی های موجود دز اطرافمان نفوذ کند. شناختن این رنگ ها می تواند به روحیه مان بسیار کمک کند.

در ادامه این مطلب به رنگ شانس ماه های مختلف اشاره کرده‌ایم:

فروردین: سرخ

رنگ سرخ فروردینی ماه ها نشان از عصبانیت سریع آن هاست. اما بعد از آرام شدن به آدم های شاد و با نشاط تبدیل می‌شوند. این افراد بسیار آرمانگرا هستند و خود را قاطع نشان می‌دهند. شاید کسی نتواند به اندازه آن ها خشن و قاطع باشد ولی با این وجود افرادب با عاطفه و معصوم هستند. آن ها هرگز منتظر نمی شوند که موفقیت برسد و به آن ها کمک شود، بلکه با شتاب حرکت می‎‌کنند و موفقیت را شکار می‎‌کنند.

اردیبهشت: صورتی

صداقت و مهربانی اردیبهشتی ها نسبت به دوستان و خانواده کاملا آشکار است. این افراد خیلی خویشتن دار هستند و صبور و خونسرد بودن از صفات بارز متولد اردیبهشت است. اگر زمانی کارهایش به خوبی انجام نگیرند، شاید کمی اخم کنند اما عصبانی نمی‌شوند و این ویژگی باعث درست انجام دادن کارهایشان است.

خرداد: نقره‌ای

رنگ درونی خرداد ماهی ها باعث شده که این افراد مهربان، دلسوز و خونگرم به نظر برسند. انجام کارهای روزانه برای این افراد حس زندانی شدن را به آن ها می‌دهد. خردا ماهی ها عاسق هیجان و تغییر هستند و یک جا ثابت ماندن ان ها افسردگی را در پی دارد.

تیر: خاکستری

بد اخلاقی تیر ماهی ها به رنگ درونیشان بر می‌گردد. اگر با کسی برخورد کردید که به محض خواستن چیزی از او عصبانی می‌شود، بدانید که با یک تیر ماهی سر و کار دارید. این حالت به علت تنفر از شما نیست بلکه یک حالت موقت است و پس از کمی به آدم دلنشینی تبدیل می‌شود. همچنین تیرماهی ها دارای قوه تخیل قوی هستند.

مرداد: طلایی

رنگ طلایی متولدین این ماه باعث مغرور بودن این افراد می‌شود. آن ها همیشه رفتاری فخر فروشانه دارند و انرژی خود را هدر نمی‌دهند. به همین دلیل مرداد ماهی ها یک سازمان دهنده خوب هستند و به راحتی قدرت سازمان دهی کار های خود را دارند.

شهریور: نارنجی

لبخند دلنشین و زیبای شهریور ماهی ها به خوبی نشانگر رنگ درونی آن ها است. ممکن است در هنگام برخورد با آن ها احساس مبهمی به شما دست دهد زیرا این افراد همیشه در حال حل کردن مسائلی در ذهن خود هستند. این افراد را زیاد در جمع نمی‌توان دید. متولدین این ماه روی کار خود بسیار حساس هستند.

مهر: آبی

متولدین مهر از نور و موسیقی به شدت لذت می‌برند و فطرتی هنری دارند که به خوبی رنگ درونی آن ها را نشان می‌دهد. هماهنگی و نظم هنگام بیماری به این افراد بسیار کمک می‌کند و خواندن کتاب بر سرعت بهبود آن ها اثر می‌گذارد. مهر ماهی ها معمولا نقش میانجی را بازی کرده و یک شنونده عالی برای حرف های شما هستند.

آبان: سفید

اگر آدم زود رنجی هستید از افراد متولد آبان در هیچ موردی نظر نخواهید زیرا آن ها به راحتی از بله و نه استفاده می‌کنند و بسیار رک و بی رحمانه مسائل را به زبان می‌آورند. آن ها از گفتن دروغ به شدت دوری می‌کنند. و اگر از شما تعریف کرد بدانید که از صمیم قلب حرف هایش را بیان کرده است.

آذر: بنفش

آذر ماهی ها معمولا شاد و خونگرم به نظر می‌رسند اما اگر متوجه شوند کسی از این فطرت ذاتی آن ها سواستفاده می‌کند از کوره در می‌روند. متولدین این ماه از کسی کمک نمی‌خواهند و از دعوا و درگیری دوری نمی‌کنند. در استفاده از کلمات هنگام برخورد با این افراد خیلی دقت کنید زیرا آن ها ابتدا عمل می‎‌کنند سپس به عاقبت کار خود می‌اندیشند.

دی: قهوه‌ای

دی ماهی ها نیازی به خود نمایی ندارند و معمولا در نقش قدرت پشت صحنه بمانند. این افراد بلند پروازی و جاه طلبی خود را پنهان می‌کنند و تا زمانی که رئیس گروه نشوند، اقدامی نمی‌کنند. رفتار آن ها ملایم و بی‌آزار است اما در حقیقت مانند میخ محکم و کوبنده هستند.

بهمن: زرد

این افراد به دلیل داشتن سیستم قوی و پرتوان خود، می‌توانند با چند کلمه حرف زدن با افراد اظطراب آن ها را کم کنند. حس همدلی زیاد در برخود با افراد دارای نگرانی زیاد است. بهمن ماهی ها معمولا توسط مردم درک نمی‌شوند چون به انزوا و تنهایی علاقه دارند و همواره در دنیای خیالی و آرمانی خود هستند.

اسفند: سبز

رنگ درونی این فراد باعث فطرت بخشنده و دور از حرص و طمع آن ها شده است. اسفند ماهی ها دوست دارند آنگونه که می‌خواهند زندگی کنند و آزادی خیال پردازی داشته باشند. در این صورت نسبت به تمام قید و بند های محدود کننده بی اعتنا هستند. البته بی اعتنایی آن ها تا زمانی است که احساساتشان جریحه دار نشود.

کلام آخر

همانطو رکه گفته‌شد شناختن این رنگ ها متناسب با شخصیت شما در افزایش شانس شما تاثیر زیادی دارد. البته این موضوع به اعتقادات شما بر می‌گردد. ممکن است برای برخی افراد جواب ندهد. اما طالع بینی معمولا انرژی همه چیز را در نطر می‌گیرد و این انرژی ها با انرژی افراد ارتباط خاصی دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا