با این ترفندها دیگه لاک ناخن هات خشک نمیشه!

هیچ چیز غم انگیزتر از خشک شدن لاک ناخن موردعلاقه مان نیست. خصوصا زمانی که مقدار زیادی از آن درون ظرف لاک باقی مانده باشد. خوشبختانه روش های ساده ای وجود دارد که به شما کمک می کنند لاک خشک شده تان را مثل روز اولش کنید. در ادامه با آموزش ترفندهای بازسازی لاک ناخن خشک شده با ما همراه باشید:

استفاده از آب جوش

اگر لاک ناخن شما خشک و غلیظ شده است، برای بازسازی آن به تنها چیزی که نیاز دارید آب داغ است. کافی است ظرف لاک را درون یک کاسه پر از آب داغ فرو کنید و حدود 5 دقیقه صبر کنید. سپس آن را از کاسه آب داغ خارج کرده و به آرامی بین دستان خود بغلطانید. ظرف لاک با قرار گرفتن در آب داغ، بسیار گرم می شود. بنابراین مراقب سوختن دستانتان باشید.

استفاده از استون

برای این کار به تنها چیزی که نیاز دارید، یک قطره استون خالص است. توجه داشته باشید که استفاده از بیش از یک قطره استون برای این کار ممکن است غلظت و کارایی لاک شما را کاهش دهد. بنابراین تنها از یک قطره استون برای این کار استفاده کنید. یک قطره استون را درون ظرف لاک بریزید، درب آن را ببندید و بخوبی تکان دهید. با این کار لاک شما مثل روز اولش خواهد شد.

استفاده از محلول رقیق کننده لاک

محلول های رقیق کننده لاک را می توانید از هر فروشگاه لوازم آرایشی تهیه کنید. با یک قطره محلول، بازسازی لاک خود را شروع کنید. درب ظرف لاک را محکم ببندید و آن را در بین دستان خود بچرخانید. اگر احساس کردید لاک شما هنوز هم مثل روز اولش نیست و غلیظ است، می توانید یک قطره محلول رقیق کننده دیگر به آن اضافه کنید. این کار را تا جایی انجام دهید که لاک ناخنتان به کیفیت قبل برسد.

استفاده از الکل

ایزوپروپیل الکل یکی از بهترین گزینه ها برای رقیق کردن لاک ناخن است. کافی است دو قطره از این ماده را به ظرف لاک خود اضافه کنید و بخوبی تکان دهید. حال پولیش لاک را بررسی کنید. اگر به اندازه دلخواهتان رقیق نشده بود، می توانید الکل بیشتری اضافه کنید و دوباره این مراحل را تکرار نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا