ترفندهای از بین بردن بوی بد سرویس بهداشتی با کمترین هزینه در خانه

ترفندهای از بین بردن بوی بد سرویس بهداشتی با کمترین هزینه در خانه

بوی بد سرویس بهداشتی وقتی وارد دستشویی می‌شوید یا حتی از کنار آن رد می‌شوید، می‌تواند خیلی آزاردهنده باشد. برای رفع آن، می‌توان از راه‌های کاربردی و موثر استفاده کرد. نیازی نیست شما همیشه هزینه‌های زیادی صرف پاک کردن سرویس بهداشتی و رفع بوی بد آن انجام دهید. می‌توانید با چند ترفند پیشنهادی از نی‌نی‌بان، برای همیشه با این بوی بد و کثیفی سرویس بهداشتی خانه خود، خداحافظی کنید. در ادامه چند ترفند ساده و موثر، معرفی خواهیم کرد.

رفع بوی بد سرویس بهداشتی

1. خالی کردن سطل آشغال، رفع بوی بد سرویس بهداشتی

یکی از ترفندهایی که می‌توان بوی بد دستشویی را از بین برد، خالی کردن و تمیز کردن مداوم سطل آشغال است. با خالی کردن سطل آشغال می‌توان بوی بد محیط را برطرف کرد. بهتر است بعد از خالی کردن سطل آشغال، آن را با شوینده تمیز بشویید. کمی پودر یا مایع شوینده ریخته و با یک اسکاچ، شروع به شستشو آن کنید. بعد از شستن، بهتر است آن را جلوی آفتاب بگذارید تا بوی بدش برود. ته سطل آشغال کمی جوش شیرین ریخته و بعد پلاستیک بیندازید‌. سعی کنید تند تند پلاستیک داخل سطل را عوض کنید تا سطل آشغال بوی بد نگیرد.

از بین بردن بوی بد سرویس بهداشتی

2. استفاده از جوش شیرین برای رفع جرم و بوی بد

یک جرم گیر طبیعی و غیرشیمیایی، جوش شیرین است. این ماده معجزه آسا می‌تواند برای پاک کردن جرم‌ها و کثیفی‌های روی کاشی و سرامیک کف سرویس بهداشتی موثر باشد. از طرفی هم تمیز کردن سرویس بهداشتی از جرم‌ها، باعث کاهش بوی بد سرویس می‌شود. شما می‌توانید کمی جوش شیرین داخل سنگ توالت یا بر روی سرامیک و کاشی بریزید. می‌توانید از یک بطری اسپری خالی برای پاشیدن محلول جوش شیرین بر روی کاشی و سنگ هم استفاده کنید. اجازه دهید بیست دقیقه بماند بعد با فرچه دستشویی، خوب بشویید. این ترکیب علاوه بر این که محیط سرویس بهداشتی را تمیز و پاکیزه میکند، باعث رفع بوی بد هم می‌شود.

تمیزکاری سرویس بهداشتی

3. استفاده از خوشبوکننده و بوگیر

گاهی اوقات بو از فاضلاب است و شما نمی‌توانید کاری انجام دهید. به همین دلیل استفاده از خوشبوکننده‌ها یا بوگیرها، بهترین راه حل است. شما با این موارد می‌توانید بوی بد را برطرف کنید. در حال حاضر خوشبوکننده‌های مختلفی مانند ایفل یا اسپری‌ها وجود دارند که بوی هم تراوش می‌کنند. هر روز و هر بار از این اسپری‌ها یا خوشبوکننده‌ها استفاده نمایید.

استفاده از خوشبوکننده

سخن آخر

علاوه بر سه روش بالا، بهتر است حوله‌ها و پادری جلوی سرویس بهداشتی را تعویض کنید. در این حالت بهتر می‌توانید جلوی انتشار بوی بد توالت را بگیرید. شما چه روش دیگری برای رفع بوی بد، پیشنهاد می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا