ترفندهای استایلی که شما را لاغرتر نشان می دهند/ فرمول طلایی لاغر دیده شدن!

ترفندهای استایلی که شما را لاغرتر نشان می دهند

ترفندهای استایلی مناسب همانند جادویی هستند که کمک کرده تا شکل بدن خود را بهتر تعریف کنید و به ظاهر لاغرتری برسید. ظاهر لاغرتر و آراسته‌تر در هر اندامی اغلب خواسته و هدف افراد زیادی است. در این مطلب از مجله نی نی بان، به بررسی ترفندهای استایلی کلیدی می پردازیم که شما را لاغرتر نشان می دهند. این ترفندها شامل انتخاب مناسب لباس، استفاده از رنگ‌ها و الگوها، استفاده از لباس داخلی مناسب و توجه به جزئیات استایلی می‌شوند.

ترفندهای استایلی مناسب همانند جادویی هستند که کمک کرده تا شکل بدن خود را بهتر تعریف کنید و به ظاهر لاغرتری برسید

انتخاب مناسب اندازه لباس

استفاده از لباس‌هایی که اندازه و فیت شما باشند یکی از اصلی‌ترین ترفندهای استایلی برای ظاهر لاغرتر است. لباس‌های ضخیم و بزرگ باعث شده که بزرگتر به نظر برسید. بهتر است لباس‌هایی را انتخاب کنید که کاملا فیت و سایز شما باشند و شکل بدنتان را به طور هماهنگ نشان می‌دهند.

رنگ های تیره باعث لاغرتر دیده شدن می شوند

ترفند استایلی استفاده از رنگ‌های تیره

یکی دیگر از ترفندهای استایلی برای لاغرتر دیده شدن، استفاده از رنگ‌های تیره است. رنگ‌های تیره مثل مشکی و ذغالی باعث خطای دید شده و  شما را باریک‌تر و بلندتر نشان می‌دهند. می‌توانید از رنگ‌های مانند مشکی، آبی تیره و خاکستری تیره استفاده کنید.

استفاده از الگوها و طرح‌های عمودی می‌تواند به ظاهر لاغرتر شما کمک کند

استفاده از الگوها و طرح‌های عمودی

الگوها و طرح‌های عمودی می‌تواند به ظاهر لاغرتر شما کمک کند. این الگوها و طرح‌ها به طور بصری ظاهری بلندتر و کشیده تر و باریک‌تر ایجاد می‌کنند. می‌توانید لباس‌ها و جزئیات استایلی با خطوط عمودی مانند روسری‌ها، شومیزها یا کاپشن‌ها را انتخاب کنید. همچنین، پوشیدن لباس‌های دو تکه با الگوهای عمودی می‌تواند به شما کمک کند تا شکل بدنتان را متناسب‌تر نشان دهید.

یقه های هفت باعث کشیده تر نشان دادن گردن می شوند

یقه هفت بپوشید!

یقه های هفت باعث کشیده تر نشان دادن گردن شده و توجه را به سمت ناحیه باریک و کشیده بدن جلب کرده و به همین خاطر شما را لاغرتر از آنچه که هستید نشان می دهد.

لباس های با آستین سه ربع یا آستین بلند را انتخاب کنید که باعث خطای دید شده و بازوها و دست ها را کشیده تر و لاغرتر نشان می دهد

آستین خیلی کوتاه و سرخود نپوشید!

آستین های خیلی کوتاه باعث شده که پهن ترین قسمت بازوها بیشتر دیده شوند. بهتر است لباس های با آستین سه ربع یا آستین بلند را انتخاب کنید که باعث خطای دید شده و بازوها و دست ها را کشیده تر و لاغرتر نشان می دهد. آستین های کلوش و مدل دار هم گزینه خوبی برای لاغرتر دیده شدن هستند چون در واقع بعد از همان قسمت پهن دست ها شروع شده و چون حرکت دارند توجه را به سمت قسمت لاغر دست ها جلب می کنند.

هرچقدر طرح ها کوچک تر باشند شما هم ریزتر دیده می شوید.

لباس های با طرح ساده تر یا کوچکتر بپوشید تا لاغرتر دیده شوید!

به جای پوشیدن لباس هایی با طرح های درشت و بزرگ سراغ پوشیدن لباس هایی با طرح و الگوهای کوچکتر و ریزتر مثل خال خالی کوچک یا راه راهی باریک بروید. یادتان باشد که هرچقدر طرح ها کوچک تر باشند شما هم ریزتر دیده می شوید.

پوشیدن یک تاپ رنگ روشن زیر یک کت تیره رنگ باعث می شود که بلندتر و لاغرتر به نظر برسید

رنگبندی لایه ای را امتحان کنید.

پوشیدن یک تاپ رنگ روشن زیر یک کت تیره رنگ باعث می شود که بلندتر و لاغرتر به نظر برسید، چرا که خطای دید ایجاد کرده و خط عمودی به وجود آورده که لاغرتر دیده شوید.

کفش پاشنه باریک پاها را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهد.

کفش های با پاشنه باریک و نوک تیز بپوشید.

کفش های با پاشنه باریک و نوک تیز بپوشید تا پاهایتان کشیده تر دیده شوند. پوشیدن کفش های با نوک گرد و پاشنه های پهن خطای دید ایجاد کرده و پاهایتان را کوتاه و چاق نشان می دهد.

دامن های راسته و تنگ شما را لاغرتر نشان می دهند

دامن های راسته بپوشید تا لاغرتر دیده شوید.

دامن های راسته و تنگ شما را لاغرتر نشان می دهند و ظاهر مرتب تری برایتان دارند. دامن های راسته را با یک تاپ فیت تن بپوشید و ببینید که همه چطور از سلیقه تان تعریف می کنند. دامن های پلیسه را فراموش کنید چرا که شما را دوبرابر بیشتر از آنچه که هستید بزرگ تر و چاق تر نشان می دهند.

به جای کت های اورسایز سراغ کت های کوتاه بروید و با یک کراپ تاپ ست کنید. اندام تان باریک تر و متناسب تر دیده می شود

کت کوتاه و کراپ تاپ ها را امتحان کنید!

به جای کت های اورسایز سراغ کت های کوتاه بروید و با یک کراپ تاپ ست کنید. اندام تان باریک تر و متناسب تر دیده می شود، شک نکنید! چرا که باعث خطای دید شده و هم پاها را کشیده تر نشان می دهد و هم بالاتنه لاغرتر دیده می شود. اگر شکم دارید و نمی خواهید شکم تان دیده شود هم می توانید شلوارهای کمر گنی بپوشید.

شلوارهای فاق کوتاه ران ها را کوتاه تر و چاق تر نشان می دهند

شلوارهای فاق کوتاه را فراموش کنید.

شلوارهای فاق کوتاه ران ها را کوتاه تر و چاق تر نشان می دهند و تازه باعث شده که شکم بیشتر و بزرگتر دیده شود. شلوارهای فاق بلند گزینه بهتری هستند که پاها را کشیده تر و شما را لاغرتر نشان می دهند. بلوز را هم داخل شلوار بگذارید و از استایل جذاب تان لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا