ترفندهای خانگی برای قرمزی لب ها:

ترفندهای خانگی برای قرمزی لب ها:

قرمزی لب ها با روش های خانگی کار بسیار راحتی است و شما با استفاده از مواد طبیعی میتوانید لب هایتان را شاداب و قرمز نگه دارید.

لبو برای قرمز شدن لب ها:

لبو منبع طبیعی رنگدانه قرمز است و می تواند به افزایش رنگ لب های شما کمک کند. برای استفاده از لبو برای رنگ دادن به لب های خود، می توانید آب لبو را بگیرید و آن را با لوسیون نارگیل یا روغن بادام مخلوط کنید. مخلوط را روی لب های خود بمالید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید.

2. چغندر:

چغندر نیز منبع خوبی از رنگدانه قرمز است و می تواند به قرمزی لب های شما کمک کند. برای استفاده از چغندر برای رنگ دادن به لب های خود، می توانید آب چغندر را بگیرید و آن را با لوسیون نارگیل یا روغن بادام مخلوط کنید. مخلوط را روی لب های خود بمالید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید.

3_تمشک:

تمشک منبع طبیعی آنتی اکسیدان و ویتامین C است که می تواند به روشن شدن رنگ لب های شما کمک کند. برای استفاده از تمشک برای رنگ دادن به لب های خود، می توانید چند عدد تمشک را له کنید و آنها را روی لب های خود بمالید. بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید.

4. گلاب:

گلاب می تواند به آبرسانی و تغذیه لب های شما کمک کند و آنها را به طور طبیعی صورتی تر نشان دهد. برای استفاده از گلاب برای رنگ دادن به لب های خود، می توانید مقداری گلاب را روی یک پد پنبه ای بریزید و آن را روی لب های خود بمالید. همچنین می توانید از گلاب به عنوان تونر لب استفاده کنید.

5. روغن نارگیل:

روغن نارگیل می تواند به مرطوب کردن و نرم کردن لب های شما کمک کند و آنها را به طور طبیعی صورتی تر نشان دهد. برای استفاده از روغن نارگیل برای رنگ دادن به لب های خود، به سادگی مقداری روغن نارگیل را با انگشت خود روی لب های خود بمالید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا