ترفند های شستشوی لباس سفید زردشده!

ترفندهای شستشوی لباس سفید زردشده!

لباس سفید زرد شده و‌ رنگ شده ممکن است به سختی پاک شوند و زمان زیادی را از ما بگیرند. ولی اگر ترفندهای مخصوص را بشناسیم به راحتی پاک میشوند.

در ادامه با معرفی ترفندهای پاک کردن لکه زرد از روی لباس سفید، با ما همراه باشید:

مراجعه به خشکشویی برای تمیز کردن لباس سفید زرد شده:

بهترین راه و بی دردسرترین راه برای کسانی که می خواهند لباس های سفید آن ها کاملاً تمیز و براق باشد سپردن لباس ها به خشکشویی می باشد. خشکشویی ها با کمک مواد شوینده ی مخصوص و حلال های مناسب کاملاً لباس های سفید را تمیز می کنند و تمام لکه هایی آن ها را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی پاک می نمایند. افرادی که نگران سلامت لباس های سفید خود هستند بهتر است که آن ها را به خشکشویی بسپارند.

جوش شیرین، پراکسید و آب:

پیش از هر چیز بهتر است بدانید که پراکسید به عنوان پاک کننده رنگ مو و انواع لکه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از بهترین روش‌های پاک کردن لکه زرد نیز است. به منظور پاک کردن لکه زرد از روی لباس سفید مقداری جوش شیرین، پرواکسید و آب را با یکدیگر ترکیب کنید.

ترکیب حاصل را روی لکه زرد لبای سفید قرار دهید. سپس تا حدود 30 دقیقه صبر کنید و در نهایت لباس را به روش معمول بشویید. در صورتی که لکه از روی لباس پاک نشد، دوباره این مراحل را تکرار کنید تا اثری از لکه زرد باقی نماند.

سرکه سفید و نمک:

مقدار مساوی سرکه سفید و نمک را با یکدیگر مخلوط کنید و مقداری کمی آب به آن اضافه کنید. کمی از ترکیب سرکه سفید، نمک و آب را روی لکه زرد لباس سفید بریزید و حداقل تا 30 دقیقه صبر کنید. پس از 30 دقیقه، ترکیبات را از لباس پاک کنید و هنگامی که لکه زرد تعریق پاک شد، لباس سفید را به روش معمول بشویید.

قرص آسپرین:

قرص آسپرین یکی دیگر از روش‌های ساده پاک کردن لکه زرد تعریق از روی لباس سفید است. از این رو چند عدد آسپرین (تا 5 عدد کافی است) را با مقداری آب مخلوط کنید تا آسپریت در آب حل شود. سپس قسمت لکه‌دار لباس را داخل ترکیب آب و آسپرین به مدت 3 ساعت قرار دهید تا لکه زرد کاملا پاک شود. در نهایت لباس سفید را به روش معمول بشویید تا لباس سفید و تمیز گردد.

آب لیمو:

یکی از پاک کننده‌های قدیمی از روی لباس سفید، آب لیمو است که شما با استفاده از آب لیمو می‌توانید لکه زرد را از لباس سفید و لباس‌هایی با رنگ روشن پاک کنید. از این جهت مقداری آب لیمو را به لکه زرد لباس بزنید. سپس لباس را به مدت یک روز زیر نور آفتاب قرار دهید. در نهایت لباس را به روش معمول یا در ماشین لباسشویی به سادگی بشویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا