ترند گیاهان آپارتمانی جذاب سال ۲۰۲۴

ترند گیاهان آپارتمانی جذاب سال ۲۰۲۴

ترند گیاهان آپارتمانی روز به روز جذاب تر میشوند. و مناسب هر سبک و سلیقه ای هستند. همانطور که میدانید گیاهان بر حس و حال محیط نیز موثر هستند.

در ادامه به بررسی گیاهان آپارتمانی ترند و جذاب خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:ترند گیاهان آپارتمانی

 گیاهان مینیمال و ساده، ترند گیاهان آپارتمانی

گیاهان مینیمال و ساده میتواند حس و حال تمیزی و آروم بودن رو به خانه القا کند. همچنین استفاده از گیاهان پر شاخ و برگ و به تعداد زیاد، زیبایی هرکدام را ازبین میبرد و محیط را شلوغ میکند.ترند گیاهان آپارتمانی

استفاده از گیاهان رنگارنگ، ترند گیاهان آپارتمانی

اگر بخواهیم ترند گیاهان آپارتمانی سال ۲۰۲۴ را بررسی کنیم، متوجه میشویم که استفاده از گیاهان تمام سبز، سبک و رنگ یکنواختی به محیط می‌دهد. و به جای آن استفاده از گیاهان گلدار و رنگی مانند شمعدونی و سبزهای کمرنگ تر مانند پتوس نئونی بیشتر ترند هستند.

تراریوم ها

تراریوم ها اخیرا بسیار پر طرفدار شده اند. و سبک خاص و مینیاتوری به محیط میدهند. تراریوم‌ها معمولاً محیط‌های بسته دارند که رطوبت را به دام می‌اندازد تا شرایط عالی را برای گیاهان گرمسیری ایجاد کند. اما آنچه آ نها را خاص‌تر می‌کند؛ هنری بودن آن‌ها است. اغلب شبیه مناظر کوچکی هستند که عناصری مانند سنگ و تزئینات را به همراه گیاهان ترکیب می‌کنند.

درختچه

در سال ۲۰۲۴ درختچه‌های آپارتمانی مانند انجیر برگ کمانچه یا درخت فیکوس را انتخاب کنید. در تضاد با گیاهان کوچک خود، یک یا دو درخت آپارتمانی را انتخاب کنید تا گوشه‌های خالی خانه تان را پر کنید و تاثیر زیادی داشته باشید. گزینه کلاسیک‌تر درخت انجیر برگ کمانچه است که چندین سال است محبوبیت خود را حفظ کرده است.

کوکداما

کوکداما مطمئناً ترند جدیدی نیست. قرن‌هاست که در ژاپن وجود داشته و با هنر بونسای در ارتباط است. اما امسال توپ‌های کوکداما بسیار محبوب شده اند. این نام در انگلیسی “توپ خزه” ترجمه می‌شود. برخلاف ظاهر، ساخت آنها اصلاً دشوار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا