تزئین میز یلدا باگل؛ با گل آرایی سلیقه تو نشون بده!

تزئین میز یلدا باگل؛ با گل آرایی سلیقه تو نشون بده!

میز یلدا یکی از قسمت های مهم شب یلدا است که باید متناسب با شب یلدا و باسلیقه تزئین شود. ایده های مختلفی برای این کار وجود دارد که هر کدام بسته به گل ها و وسایل مورد استفاده متفاوت خواهد بود.تزئین میز یلدا باگل؛ با گل آرایی سلیقه تو نشون بده!

در ادامه به چند مورد از ایده های تزئین شی یلدا اشاره خواهیم کرد:تزئین میز یلدا باگل؛ با گل آرایی سلیقه تو نشون بده!

هر زمان که اسم یلدا به گوشمان می رسد، طبیعتا به یاد میوه های انار و هندوانه می افتیم. در چیدمان گل میز یلدا می توانید به همراه شاخه های گل از تکه های میوه نیز استفاده کنید. تکه های هندوانه و انارهای کوچک گزینه های مناسبی هستند. تزئین میز یلدا باگل؛ با گل آرایی سلیقه تو نشون بده!

استفاده از برگ های پاییزی در تزیین سفره یلدا می‌تواند حس نوستالژی و زیبایی خاصی به فضا بدهد. چیدمان برگ‌ها به صورت خلاقانه و هنری در کنار شمع‌ها و میوه‌های فصل می‌تواند جلوه‌ای متفاوت و طبیعی به سفره ببخشد. همچنین در گل آرایی سفره یلدا می توانید از تکه های درخت کاج نیز استفاده کنید. که هماهنگی خاصی با میوه ها و گل ها ایجاد می کند.

در چیدمان میز یلدا، توجه به جزئیات مهم است. استفاده از کارت‌های نام با خطاطی زیبا برای مهمان‌ها، تزیینات دست‌ساز با مواد طبیعی مانند چوب و برگ، و چینش هنرمندانه میوه‌ها و شیرینی‌ها، حس توجه و دقت شما را به نمایش می‌گذارد.

برای داشتن یک تزئین میز شب یلدا که هم ساده و هم شیک باشد، می‌توانید از ترکیبی از میوه‌های شب یلدا مانند انار و هندوانه به همراه چراغ‌های کوچک تزیینی استفاده کنید. قرار دادن یک دسته گل سفید یا قرمز در مرکز میز، همراه با برخی شاخه‌های سبز، به فضای شما حس طراوت و جذابیت می‌بخشد.

اگر می خواهید یک فضای سنتی و قدیمی ایجاد کنید، بهتر است از کرسی استفاده کنید و برای گل آرایی ان از برگ های زرد پاییزی و درخت کاج و هم چنین گل هایی با برگ های پهن استفاده کنید. استفاده از چرغ های قدیمی و یک سبد میوه با انار و پرتقال و خرمالو می تواند حس و حال قدیمی را ایجاد کند.

کلام  آخر

برای گل آرایی و چیدمان میز یلدا کافیست کمی خلاقیت داشته باشید تا از چیزهایی که در دست دارید یک میز باشکوه و زیبا و آراسته درست کنید. با باتوجه  به فرهنگ و سلایق خانواده و سبک برگزاری شب یلدا ممکن است ایده های مختلفی مطرح شود. امیدواریم از ایده هایی که در مطلب بالا قرار دادیمف استفاده کنید و یک شب یلدای زیبا داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا