تزیین آجیل شب یلدا؛ شب یلدا متفاوت پذیرایی کن!

تزیین آجیل شب یلدا؛ شب یلدا متفاوت پذیرایی کن! تزیین آجیل ساده و شیک

تزیین آجیل شب یلدا یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید برای آماده سازی میز یا سفره این شب قشنگ، انجام دهید. معروف‌ترین و پرطرفدارترین خوراکی در این شب قشنگ و طولانی، آجیل و مغزیجات است. هر چه ظرف یا دیزاین آجیل شما زیباتر باشد، سفره یا میز شب یلدا، هنری‌تر می‌شود. تزیین آجیل ساده و شیک، کمک می‌کند تا نظر همه مهمانان شما را جلب کند. در واقع قرار است در این شب، بهترین و زیباترین مدل پذیرایی را رقم بزنید. ما در ادامه چند نمونه مختلف از تزیینات زیبا را برای شما مطرح می‌کنیم تا با توجه به سلیقه خود، بتوانید یک دکور زیبا و جذاب برای آجیل‌های شب چله داشته باشید.

تزیین آجیل شب یلدا

1. تزیین آجیل شب یلدا به صورت مخلوط

در شب به این قشنگی و طولانی آخر پاییز، علاوه بر آجیل از میوه‌‌جات و تنقلات مقوی دیگر هم استفاده می‌شود. شما می‌توانید یک ظرف مخصوص و مینیمالی بردارید. بعد آجیل و سایر تنقلات را به صورت متناوب یا طرحدار، درون ظرف بچینید. همانطور که می‌بینید اگر ظرف شما به صورت مدور است، می‌توانید لایه به لایه آجیل و تنقلات را بچینید. در کنار آجیل می‌توانید از خرما، برگه زردآلو، برگه هلو، توت و حتی میوه‌های خشک هم همراه با آجیل استفاده کنید.

تزیین آجیل شب یلدا به صورت مخلوط

2. چیدمان به شکل انار

اگر ظرف یا قالبی به شکل انار دارید، می‌توانید مانند تصویر و به صورت لایه لایه، تنقلات و آجیل خود را بچینید. اگر هم ظرف یا قالب به طرح انار ندارید، می‌توانید نحوه چیدمان را به صورت اناری شکل انجام دهید. در یک ردیف پسته، یک ردیف بادام، یک ردیف مغز تخمه و … را قرار دهید. اگر بخواهید می‌توانید تنقلات دلخواه خود را به صورت مارپیچی و موج دار مانند تصویر مقابل، تزیین کنید. دور و اطراف آن را می‌توانید با پولک، تور، انواع نخ‌های کنفی، پاپیون و… نیز تزیین کنید.چیدمان آجیل به سبک انار

3. تزیین آجیل شیک و ساده به شکل گل

شما می‌توانید یا ظرف‌های گل مانند را انتخاب کنید و یا چیدمان خود را به صورت گل انجام دهید. این مدل تزیین آجیل برای عروس خانم‌ها و مهمانی‌های مجلل و شیک، مناسب است. البته شما می‌توانید ظرف‌های مختلف را مانند گلبرگ‌ها دور هم بچینید و در قسمت مرکز، یک ظرف قرار دهید. در این حالت می‌توانید آجیل‌های تکی یا مخلوط خود را درون ظروف مورد نظر خود بریزید. تزیین آجیل شیک و ساده

سخن آخر

مهم‌ترین قسمت شب یلدا، تزئین اجیل‌ها و تنقلات است. نیازی نیست حتما هزینه هنگفتی برای تزئین کردن‌ پرداخت کنید. شما می‌توانید راحت و بدون دردسر، تنها با خلاقیت به خرج دادن یک اثر هنری و زیبا خلق کنید. شما کدام مدل را برای شب یلدا پیشنهاد می‌دهید؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا