تست هوش: با این تصاویر ضریب هوشی خود را بسنجید!

تست هوش: با این تصاویر ضریب هوشی خود را بسنجید!

تست هوش می‌تواند خصوصیات درونی، ظاهری، شخصیتی، هوش و… شما را آشکار کند. به همین دلیل در بین مردم، اهمیت بالایی دارد. حتما شما هم تا به حال معماهای زیادی حل کرده‌اید. معماهای منطقی می‌توانند ذهن و هوش شما را به چالش بکشند. به همین دلیل شما می‌توانید در خانه، بدون ناراحتی و اذیت ذهن خودتان را پویا کنید. در ادامه ما می‌خواهیم دو سوال منطقی و مناسب بیاوریم تا شما بتوانید ذهن خود را بازتر کنید. این سوالات مانند ژیمیناستیک مغز در نظر گرفته می‌شوند. برای حل کردن هر یک از این معماهای منطقی، شما تنها 5 ثانیه زمان دارید. اگر بیشتر از این زمان ببرد، لازم است که فعالیت‌های مغزی بیشتری انجام دهید.تست هوش

تست هوش 1: چالش کشیدن مغز و هوش

تصور کنید که هفت خواهر با یکدیگر به کلبه‌ای در جنگل می‌روند. این هفت خواهر می‌خواهند روز خود را در این جنگل بگذرانند. هر یک از آن‌ها یک فعالیت خاص و مهمی می‌خواهد انجام دهد. خواهر اول می‌خواهد به مطالعه کتاب و مجلات خود بپردازد. خواهر دوم می‌خواهد برای غذای ناهار و شام، شروع به آشپزی کردن کند. خواهر سوم می‌خواهد شطرنج بازی کند. خواهر چهارم می‌خواهد به گردش برود. خواهر پنجم، خانه را تمیز کرده و شروع به نظافت خانه کند. خواهر ششم به تلویزیون دیدن مشغول شود.

سوال: حالا شما بگویید خواهر هفتم چه کاری انجام می‌دهد؟تست هوش برای مغز

تست هوش 2: ورزش مغز با معمای منطقی

این تست هوش می‌تواند توانایی‌های شناختی و ذهنی شما را به چالش کشیده و ذهنتان را پویا کند. همان طور که در تصویر می‌بینید، یک زمین کاشت در مزرعه وجود دارد. بر روی زمین، علف جادویی وجود دارد که در زمین کاشته شده است. این علف‌ها هر روزه به اندازه دو برابر، رشد می‌کند. به مدت 10 روز زمان می‌برد تا کل زمین با علف جادویی پر شود.

سوال: حالا شما بگویید که چقدر زمان می‌برد تا نیمی از زمین با علف‌های جادویی، پر شود؟ سعی کنید تا پنج ثانیه به این سوال جواب دهید.معمای منطقی

سخن آخر در رابطه با تست هوش

در این مطلب به دو تا نمونه از معماهای منطقی برای به چالش کشیدن ذهن و هوش و توانایی‌های شناختی، اشاره کردیم‌ در ادامه شما می‌توانید جواب هر یک از معماها را ببینید. اول از همه اجازه دهید ذهن شما آزمون و خطا کند تا بتواند، توانایی‌های خود را به چالش بکشد.

  • جواب معما 1: شطرنج بازی می‌کند.
  • جواب معما 2: در روز نهم، نیمی از زمین پر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا