تصویر کریسمسی عجیب خانواده سلطنتی جنجالی شد!

تصویر کریسمسی عجیب خانواده سلطنتی جنجالی شد!

خانواده سلطنتی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام، تصویری از خانواده خود برای کریسمس سال جدید، متتشر کردند. با این حال مخاطبان همیشه در صحنه حاضر با تجزیه و تحلیل عکس، پی به نکات عجیبی بردند. در ادامه می‌خواهیم تصاویری را که این خانواده به ثبت رسانده‌اند، بررسی کنیم.

تصاویر شگفت انگیز خانواده سلطنتی

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون که هر دو 41 ساله هستند، تصاویری با سه فرزند خود به استراک گذاشتند. فرزندان او به ترتیب شاهزاده جورج 10 ساله، پرنسس شارلوت 8 ساله و شاهزاده لوئیس 5 ساله هستند.

خانواده پنج نفره شاهزاده ویلیام، لباس‌های سفید و یک دست با یقه‌های یکسان بر تن کرده‌اند‌. کیت میدلتون و پرنسس شارلوت شلوارهایی مشابه پوشیده اند. همچنین پدر خانواده و دو پسر دیگر با فاکتور گرفتن از این که لوئیس شلوارک پوشیده، شلوارهایشان یکسان است. پرنسس شارلوت و برادرش لوئیس، کفش‌های برزنتی را با هم ست کرده‌اند.

خانواده سلطنتی

تصویر تعجب برانگیز لوئیس در خانواده سلطنتی

یکی از عجیب‌ترین نکاتی که مخاطبان را به کاوش درباره آن پرداخت، دست عجیب و غریب شاهزاده لوئیس بود. او دستش را بر روی لبه صندلی قرار داده است. با این حال انگار انگشت میانی او قطع شده است یا وجود ندارد. این موضوع به یک بحث داغ در فضای مجازی تبدیل شد. برخی از کاربران می‌گویند که این عکس فوتوشاپ بوده یا با هوش مصنوعی درست شده است. در حالی که برخی دیگر معتقدند که به دلیل نحوه نگه داشتن دسته صندلی، انگشتان شاهزاده لوئیس به این شکل در آمده است.

کفش‌ های غیر معمولی

به کفش‌هایی که پرنسس شارلوت و شاهزاده لوئیس پوشیده‌اند دقت کنید. این کفش‌ها ظاهر معمولی ندارد. مخاطبان و طرفداران می‌گویند که چرا کفش‌های آن ها بدون بند است؟ چه دلیلی دارد که خانواده آن‌ها، بندهای کفش را در آورده‌اند‌. از طرفی هم برخی دیگر می‌گویند که احتمالا مدل این‌ کفش‌ها همینطوری بدون است.

خانواده سلطنتی

همانطور که در رسم و رسومات خانواده‌ شاهزاده وجود دارد، بچه‌ها باید در شب‌های خاص به دور از پدر و مادر غذا را سرو کنند. در این شب‌ها، آن‌ها اجازه ندارند که با پدر و مادر بر سر میز غذا بنشینند. به همین دلیل باید جداگانه و در محل‌های جدا، غذای خود را سرو نمایند. دلیل این کار هنوز هم معلوم نیست.

سخن آخر

در این مطلب به واکاوی نظرات عکس‌هایی که خانواده سلطنتی برای روز کریسمس پخش کرده‌اند، اشاره کردیم. نظر شما درباره این عکس‌ها چیست؟ آیا این جزئیات واقعا نکته خاصی در بر دارد؟ یا اینکه تاثیرات فوتوشاپ است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا