تغییرات چهره عجیب «سرگرد اسفندیاری» سریال در چشم باد بعد 17 سال!

تغییرات چهره عجیب «سرگرد اسفندیاری» سریال در چشم باد بعد 17 سال!

جهانگیر الماسی که احتمالا اکثر شما او را به سرگرد اسفندیاری بشناسید، پس از گذشت ۱۷ سال از سریال درچشم باد، تغییر چهره باورنکردنی داشته است که در ادامه مطلب به آن اشاره کرده ایم.

با ما همراه باشید:

سرگرد اسفندیاری در سریال «در چشم باد»

به تازگی تصاویر جدیدی از سرگرد اسفندیاری با بازی جهانگیر الماسی منتشر شده است که نشانگر تغییر چهره او پس از گذشت ۱۷ سال است و باور نکردنی است. سریال درچشم باد که ۱۷ سال پیش از شبکه ای فیلم پخش میشده است هنوز هم مخاطبان زیادی را به خود جلب میکند.سرگرد اسفندیاری

جهانگیر الماسی :

جهانگیر الماسی، سال 1334 در تهران در خیابان امیریه به دنیا آمد. پدرش کارمند راه‌‌آهن و مادرش خانه‌‌داربود. فعالیت خود را در سال 1348 از تئاتری در اهواز شروع کرد. در سال 1352 با پرویز بشردوست «گروه تئاتر آژیده» را تشکیل داد، سپس با واحد فرهنگی تلویزیون همکاری داشت.سرگرد اسفندیاری

فعالیت هنری:

از مهم‌ترین آثاری که جهانگیر الماسی در آن‌ها بازی کرده است، می‌توان به سریال «پس از باران» و سریال «هزاردستان» اشاره کرد و شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جهانگیر الماسی بازی در سریال «در چشم باد» در سال 1387 باشد؛ او در 53 سالگی نقش خود را در این سریال با چنان مهارتی ایفا کرد که توانست تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند.

عضويت در كميته‌هاي انتخاب فيلم فجر، كميته انتخاب انجمن جوانان ايراني و انجمن فيلم داخلي جوانان و تدریس در دانشگاه‌ها و مدارس از دیگر فعالیت‌های اوست. استاد جهانگیر الماسی مدرک درجه یک هنری دارد و از سال 1396 عضو مؤسسه هنرمندان پیشکسوت است.

1 دیدگاه

  1. من شماره یک رو انتخاب کردم چون اگر کتری رو خاموش نمی کردم خونه اتیش می گرفت و هم بچه، هم سگ، و خودم میمردیم🥀🥀

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا