تولد یک سالگی آتیلا پسیانی در کنار مادرش / عکسی که به تاریخ پیوست!

روز گذشته خبر درگذشت آتیلا پسیانی در 66 سالگی منتشر شد. این هنرمند فرزند جمیله شیخی بازیگر زن ایرانی بود. عکس تولد یک سالگی آتیلا پسیانی در کنار مادرش که هر دوی آنها حالا فوت شدند را ببینید.

تولد یک سالگی آتیلا پسیانی در کنار مادرش

تولد یک سالگی آتیلا پسیانی در کنار مادرش / عکسی که به تاریخ پیوست!

بیوگرافی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی بازیگر متولد ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در تهران بود او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود. مادرش جمیله شیخی یکی از بازیگران معروف ایرانی بوده است. مادرش جمیله شیخی هنرپیشه سینما، تلوزیون و تئاتر و همسرش فاطمه نقوی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او یک دختر به نام ستاره و یک پسر به نام خسرو دارد که هر دوی آنها بازیگر تئاتر هستند. آتیلا پسیانی فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگه تهران است.

بیوگرافی فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی

فاطمه نفوی متولد سال ۱۳۳۳ در تهران است و لیسانس روانشاسی کودک از مدرسه عالی شمیران دارد، او بازیگر سینما و تئاتر است، بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۶ و حضور در فیلم کوتاه سکوت و سلام در سال ۱۳۵۷ تجربه کرد و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با عفریت شروع کرد.

بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی

ستاره پسیانی متولد سال ۱۳۶۱ در شهر تهران است، او بیش از ۱۵ سال است که بازیگر است و بیشتر کار تئاتر می کند و در سینما و تلویزیون کمتر فعالیت می کند، او در سال ۱۳۸۸ جایزه بهترین بایگر زن را در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر را برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا