تکنیک عالی درست کردن چال گونه با آرایش!

تکنیک عالی درست کردن چال گونه با آرایش!

چال گونه یک ترند جذاب و زیبا برای صورت است که طرفداران زیادی دارد. اگر این چال را ندارید می توانید به راحتی و به صورت موقت آن را ایجاد کنید.

در ادامه به آموزش ایجاد چال گونه با آرایش خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

مراحل ایجاد چال گونه با استفاده از آرایش:

نکته مهم:

ایجاد چال گونه به وسیله رنگ قهوه ای بهتر عمل میکند. چون با رنگ پوست هماهنگی بیشتری دارد. سعی کنید از استفاده از رنگ های مشکی خودداری کنید.

مرحله اول:

بعد از زدن کرمپودر جایی که میخواهید چال گونه وجود داشته باشد رو مشخص کنید. لبخند بزنید و قسمتی که بعد از چین های لب موقع خندیدن وجود دارد رو علامت بزنید. که از بالای لب بالایی شروع میشه.

مرحله دوم:

چال گونه ها اغلب به طور خطوط کوتاه یا شکل نیمه هلالی آشکار می شوند. از یک خط چشم مدادی به رنگ قهوه ای تیره یا مداد ابرو استفاده نموده تا نقاط کوچکی را در قسمت بالای نقطه ای که می خواهید چال گونه وجود داشته باشد، به وجود آورید.

مرحله سوم:

پس از اینکه قسمت برآمدگی بالای چال رو مشخص کردید، دهانتان را رها کنید. در قسمت مشخص شده یک خط کوچک و منحنی بکشید. از مداد قهوه ای یا مداد ابرو استفاده کنید که همرنگ نقطه مشخص شده باشد.

مرحله چهارم:

حالا که چال ها کشیده شده است، باید آن را با آرایش خود هماهنگ کنید تا آرایش نهایی ظریف و طبیعی به نظر برسد. از انگشتان دست خود یا چوب دودی برای ترکیب کردن این خط با رنگ پوست استفاده کنید، و به جای در سمت چپ و راست حرکت کردن، با حرکت در جهت بالا و پایین آن را مالش دهید.

مرحله نهایی؛ لبخند بزنید:

چال های ترسیم شده خود را در آینه بررسی کنید که آیا هم اندازه هستند؟ آیا بیش از اندازه تیره به چشم می آیند؟ آیا به اندازه کافی تیره نیستند؟ آیا این چال ها در نورهای خاصی غیر طبیعی به نظر می رسند؟ چنانچه هر چیزی در مورد آرایش تان درست به نظر نمی آید، آن را شسته و دوباره امتحان کنید.

نکته مهم:

ایجاد این چال با آرایش، یک بار انجام دادن امکان دارد خطی با تیرگی مناسب به وجود نیاید، پس امکان دارد احتیاج باشد تا چند مرتبه آن را بکشید و ترکیب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا