تیپ تابستانه دخترانه متین ستوده ترکاند / عینک آفتابی خاص خانم بازیگر + عکس

متین ستوده در اکران فیلم «پسر انسان» حضور پیدا کرد. تیپ تابستانه دخترانه و عینک آفتابی و اکسسوری خاص خانم بازیگر حسابی مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است. متین ستوده بازیگر ایرانی متولد ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ در تهران است. او اصالتا خرم آبادی و از قو لر است.

تیپ تابستانه دخترانه متین ستوده ترکاند

تیپ تابستانه دخترانه متین ستوده ترکاند

تیپ تابستانه دخترانه متین ستوده ترکاند

قد متین ستوده

متین ستوده با داشتن ۱۷۶ سانتی متر قد، جز قدبلندترین بازیگران زن ایرانی است و در سن ۳۱ سالگی به شهرت رسید. پدرش سیدحسین از کارمندان بازنشسته صداوسیما و مادرش معلم بازنشسته است . یک برادر بزرگتر به نام مانی و یک خواهر بزرگتر هم به نام مریم دارد.

متین ستوده اولین بار در سال ۱۳۷۱ و در سن ۷ سالگی از طریق پدرش در سریال « بازنشستگی» جلوی دوربین رفت سپس در سال ۱۳۷۴ هم در سریال « این خانه دور نیست» بازی کرد. بعد از این دو تجربه بخاطر دور ماندن او از تحصیل با مخالفت پدرش در رابطه با ادامه فعالیتش مواجه شد
پس از این که تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داد و وارد دانشگاه شد همزمان وارد کارگاه بازیگری زنده یاد امین تارخ شد و تحصیلات دانشگاهی اش را هم نصفه نیمه گذاشت.

تیپ تابستانه دخترانه متین ستوده ترکاند

همسر متین ستوده

در سال ۱۳۸۸ و در سن ۲۴ سالگی با سریال « عملیات ۱۲۵» به تلویزیون بازگشت. متین ستوده ۱۱ خردادماه سال ۱۴۰۰ در سن ۳۶ سالگی با علی زندی ازدواج کرد. علی زندی سابقه ی بازیگری داشته و اکنون صاحب رستوران « طهران پاریس» است.

بیماری متین ستوده

متین ستوده تابستان ۱۴۰۱ در یک گفتگوی اینترنتی اعلام کرد که به بیماری ناشناخته ای مبتلاست و با این بیماری از سال ۱۳۹۲ درگیر است .
بیماری متین ستوده عبارتست از حمله حاد شدید اضطراب همراه با احساس مرگ قریب الوقوع که ممکن است در یک روز چند حمله به او دست دهد ممکن هم هست که سالی یک بار برای او بروز کند.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا