جدیدترین ایده لاک ناخن برای کریسمس و سال نو میلادی

 

جدیدترین ایده لاک ناخن برای کریسمس و سال نو میلادی

داشتن ناخن های زیبا و مناسب برای هر مناسبتی یکی از ارکان زیبایی خانم ها به شمار می رود. می توانید با ایده های جدید طرح های لاک ناخن را رو ی ناخن های خود ایجاد ایجاد کنید. مثلا برای کریسمس و سال نو بیشتر از رنگ های سبز و قرمز و طلایی استفاده می شود. اما لزوما مجبور نیستید که از این رنگ ها استفاده کنید. با هر رنگی که دوست دارید می توانید تم کریسمس ایجاد کنید.جدیدترین ایده لاک ناخن برای کریسمس و سال نو میلادی

در ادامه این مطلب با ما باشید تا چند مدل و ایده برای لاک ناخن را به شما معرفی کنیم:

جدیدترین ایده لاک ناخن برای کریسمس و سال نو میلادی1-در این مدل شما می توانید با استفاده از رنگ های سبز و قرمز و سفید طرح های مخصوص کریسمس را روی ناخن بکشید. طرح هایی مثل گوزن و کریستال برفی می تواند تم کریسمس را به خوبی نشان دهد.

2- ایده ناخن سفید می تواند برای افرادی که طرفدار طرح های مینیمال هستند بسیار مناسب است. و بسیار شیک و زیبا به نظر می رشد و به راحتی می توانید با هر لباسی آن را ست کنید.

3-استفاده از طرح های شاین دار می تواند ناخن های شما را بسیار جذاب و برجسته نشان دهد. استفاده از این رنگ ها طرح های ناخن را از سادگی خارج می کند.جدیدترین ایده لاک ناخن برای کریسمس و سال نو میلادی

4- رنگ های نود بسیار پرطرفدار هستند.شما به راحتی می توانید آن ها را با طرح های ساده سفید ترکیب کنید. می توانید طرح های گوزن و برفی و همچنین طرح بافت روی ناخن ها بزنید. و آن را با رنگ های شاین دار ترکیب کنید.

جدیدترین ایده لاک ناخن برای کریسمس و سال نو میلادی5- بسیاری از افراد به طرح های فانتزی علاقه زیادی دارند. این طرح ها نیز به نوبت خود می تواند بسیار جذاب باشند و شخصیت آن فرد را به خوبی نشان دهند. و هم چنین این طرح ها نشانگر کودک درون فعال آن ها هستند. طرح های رنگی بابانوئل و گوزن و آبنبات می توانند طرح های فانتزی به حساب بیایند.

سخن آخر

کریسمس و سال نو یکی از مهم ترین مناسبت هایی است که باید خودمان را برای آن آماده کنیم. لاک ناخن یکی از قسمت های مهم زیبایی برای خانم ها است. طرح های بالا را می توانید برای ناخن های خود استفاده کنید یا اینکه با کمی خلاقیت در آن تغییراتی ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا