جدیدترین طرح ها برای تابلوهای مینیمال و مدرن!

جدیدترین طرح ها برای تابلوهای مینیمال و مدرن!

تابلوهای مینیمال همیشه جزو تابلوهای خاص برای دکوراسیون منزل بوده است. امروزه سبک مدرن آن ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای استفاده از این تابلوها باید سبک کلی منزل ساده و مینیمال باشد.

در ادامه به معرفی ایده هایی برای این تابلوها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

 چرا تابلوهای مینیمال؟

تابلو های مدرن مدل های متنوعی دارند و به چند دسته تقسیم بندی می شوند که شامل تابلو های مینیمال ، برجسته و دکوراتیو می باشد .

تابلو های مینیمال نقاشی هایی با خطوط ساده می باشند که طرح های آن ها پیچیده نیست. استفاده از این تابلو ها در دیزاین های مینیمال یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. تهیه شده به صورت سه تکه با ترکیبی از رنگ های پاییزی و بسیار دلنشین هستند.

ایده هایی برای نصب تابلوها:

۱_برای اینکه تابلو زیبا و بهتر دیده شود و باعث زیبایی دکوراسیون اتاق پذیرایی شود باید نکات متفاوت و مهمی را رعایت کنید. اگر قصد دارید از تابلو ها در بالای مبلمان در اتاق پذیرایی استفاده کنید سعی کنید از تابلو های بزرگ دوتایی یا چهارتایی استفاده کنید. که زیبایی اتاق را بیشتر کند. اگر میخواهید چند تابلو را در کنار هم بر روی دیوار نصب کنید.

۲_برای زیبایی و بهتر دیده شدن تابلو ها خوب است تابلو های تیره را در زیر تابلو های روشن قرار دهید بهتر است تابلو ها را پشت کاناپه اصلی نصب کنید البته باید توجه کنید که عرض تابلو نباید بیشتر از کاناپه باشد برای بهتر دیده شدن عرض تابلو باید دو سوم مبل باشد اگر میخواهید تابلو شما زیبا تر باشد و جلب توجه زیادی کند بهتر است در بالای آن چراغ هایی برای نور پردازی نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا