جدیدترین مدل شومیز برای استایل زمستانی: شیک و باکلاس بپوشید!

جدیدترین مدل شومیز برای استایل زمستانی: شیک و باکلاس بپوشید!

جدیدترین مدل شومیز برای فصل سرد سال علی الخصوص زمستان، می‌تواند ظاهر زیبا، جذاب و منحصر به فردی به شما ببخشد. شکومیزهای برای استایل زمستانی خانم‌های خوش سلیقه و خوش پوش، همیشه حرف اول را می‌زنند. محال است بخواهید یک تیپ مشحر بزنید و شومیز را فراموش کنید. شاید با خود بگویید که شومیز فقط به درد فصل گرم سال و بهار می‌خورد. در حالی که ظاهر شما با شومیز‌های زمستانی، هنری‌تر و زیباتر خواهد بود. در ادامه می‌خواهیم مدل‌های مختلفی از آن را که استایل شما را شیک و جذاب نشان می‌دهد، بررسی کنیم.

جدیدترین مدل شومیز

1. جدیدترین مدل شومیز چرمی

اگر به دنبال یک شومیز زمستانی درجه یک هستید، توصیه می‌کنیم مدل‌های چرمی را امتحان کنید. شومیز‌های چرمی علی الخصوص با رنگ مشکی، ظاهر شما را زیباتر خواهد کرد. جنس این شومیز شما را از هوای سرد زمستانی در امان نگه می‌دارد. از طرفی هم باعث خوش پوشی شما خواهد شد. این شومیزها در قد بلند هم وجود دارند که می‌توانید بیرون از خانه و به جای مانتو بپوشید. می‌توانید هم به صورت بسته و هم به صورت جلوباز از آن، استفاده نمایید. البته می‌توانید زیر شومیز از بافت یقه اسکی یا بادی‌هایی با جنس بافت، استفاده کنید.

جدیدترین مدل شومیز چرم

2. جدیدترین مدل شومیز کرپ

اگر عاشق لباس‌های کرپ هستید و می‌خواهید تیپ قشنگی بزنید، این مدل شومیز مناسب شما است. شومیز کرپ در فصل زمستان، گرما یا لطافتی ایجاد می‌کند که حتما در این فصل به کارتان می‌آید. اگر می‌خواهید یک تیپ کرب بزنید، بهتر است دکمه‌های شومیز را ببندید. از آن جایی که لباس کرپ، لخت و روان بوده؛ بهتر است بسته باشد تا زیبابی و جذابیت خود را بهتر نشان دهد. برای فصل زمستان بهتر است از شومیز کرپ با رنگ‌های شکلاتی تیره یا شکلاتی روشن استفاده کنید که گرمای خاصی به شما می‌بخشد.

شومیز کرپ

3. شومیز با مدل گره ای

یکی از معروف‌ترین شومیز‌ها، مدل گره‌ای آن است. وقتی شومیز خود را پایین شکم گره می‌زنید، تیپ خود را زیباتر خواهید کرد. شما می‌توانید به راحتی یک رنگ گرم یا خنثی مانند قرمز یا قهوه‌ای، حتی مشکی انتخاب کرده و استایلتان را کامل کنید. اگر شومیز شما رنگ روشن است می‌توانید از شلوارهای تیره و بوت کات استفاده کنید. با این حال اگر شومیز تیره رنگ می‌پوشید، شلوار بوت کات روشن بپوشید. این تضاد می‌تواند استایل شما را منحصر به فرد کند.

شومیز گره ای

سخن آخر

در این مطلب با چند مدل شومیز آشنا شدید. شما می‌توانید شومیزها را با توجه به فرم بدن و سلیقه خود، ست کنید. در نهایت یک استایل پاییزی زیبا بزنید. به نظر شما کدام یک از شومیزهای بالا برای زمستان، مناسب‌تر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا