جدیدترین مدل موی کوتاه پسرانه

جدیدترین مدل موی کوتاه پسرانه

از گذشته تا امروز مدل موها مورد توجه بوده است و این موضوع میان مردان و زنان و کودکان وجود دارد و همیشه دارای حساسیت بوده است.  مدل موهای زیادی برای پسرها وجود دارد که باید بدانید کدام یک مناسب فرزند شماست. مدل موی کوتان برای پسرها دارای بیشترین طرفدار بوده است و این موضوع بر روی جذابیت و مرتب بودن آن ها تاثیر فراوان دارد

در این مقاله از نی‌نی‌بان قصد داریم که جدید ترین مدل موهای پسرانه را به شما معرفی کنیم:

مدل اسپرت

این مدل مو تقریبا برای تمامی پسرها چه کودکان و چه نوجوان ها مناسب است و یک مدل موی کوتاه پرطرفدار است. در این مدل کناره ها و پشت موها کم پشت تر از جلو و بالای موها است. می‌توانید به وسیله ی تیغ خطی را برای جداکردن قسمت پرپشت و فسمت کم پشت ایجاد کنید.این مدل برای پسرهایی مناسب است که معمولا به صورت رسمی و کلاسیک لباس می‌پوشند و ظاهری متین و آرام دارند.

مدل کلاسیک

این مدل برای پسرهایی مناسب است که معمولا به صورت رسمی و کلاسیک لباس می‌پوشند و ظاهری متین و آرام دارند. در این مدل موی کوتاه موها کوتاه هستند و آن ها را یا به سمت بالا و یا کناره ها می‌برم. برای ثابت ماندن آن می‌توانید از ژل ها و چسپ مو به مقدار کم استفاده کنید.درمدل پومپادور حالت موها را به سمت بالا کشیده به صورتی که خط موازی موها مشخص باشد.

مدل پومپادور

در این مدل از موی کوتاه، موها کمی بلند تر از مدل های قبلی هستند. و بالا و وسط سر پرپشت تر از قسمت های دیگه هستند. درمدل پومپادور حالت موها را به سمت بالا کشیده به صورتی که خط موازی موها مشخص باشد. این کار را با انگشتان دست یا با شانه هایی که دندانه آن ها از هم فاصله دارد، استفاده کنید.  مدل موی نچرال کوتاه برای موهایی مناسب است که حالت لخت و نرم دارند.

مدل نچرال

مدل موی نچرال کوتاه برای موهایی مناسب است که حالت لخت و نرم دارند. در این مدل فقط جهت  بریدن موهای اضافی هم اندازه شدن موها کمی مو را کوتاه می‌کنیم. و پشت گردن و کنتره های گوش را به مقدار کم کم پشت می‎کنیم. هیچ ژل یا مواد دیگری به آن نمی‌زنیم تا موها حالت طبیعی خود را داشته باشند.به این صورت که بالای موها مانند کلاهی بر بقیه قسمت های مو قرار بگیرد و کاملا هم اندازه باشند.

مدل چتری

این مدل مو برای موهای نرم کاربرد بیشتری دارد. به این صورت که بالای موها مانند کلاهی بر بقیه قسمت های مو قرار بگیرد و کاملا هم اندازه باشند. این مدل طرفدار زیادی دارد و برای کودکان بسیار مناسب است.دقت کنید که موهای کودکان در اعتماد به نفس ان ها تاثیر دارد و همیشه برای آن ها بهترین ها را انتخاب کنید. 

 کلام آخر

موی کوتاه برای کودکان مناسب تر است زیرا ان ها کاملا نمی‌دانند که به موهای خود به درستی برسند. البته دقت کنید که موهای کودکان در اعتماد به نفس ان ها تاثیر دارد و همیشه برای آن ها بهترین ها را انتخاب کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا