جدیدترین مدل مینی کیک بارداری

جدیدترین مدل مینی کیک بارداری

مینی کیک ها کیک هایی بسیار کاربردی و راحت هستند که قابل استفاده برای تمامی مناسبت ها از جمله بارداری است.  این کیک ها از کیک های معمولی کوچک تر هستند و می توانید ان را از قنادی ها تهیه کنید یا آن را در منزل درست کنید. و به دلخواه و با سلیقه خودتان آن را تزئین کنید. شما می توانید هر طرح و ایده ای که دوست دارید را روی مینی کیک ها پیاده کنید و برای مناسبت های دو یا یه نفره از ان استفاده کنید.جدیدترین مدل مینی کیک بارداری

در ادامه چند ایده برای مینی کیک بارداری را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما باشید:

طرح های مینیمال مینی کیک ها

در این مدل از مینی کیک ها به وسیله خامه سیاه یا هر رنگ دیگری روی کیک سفید ساده به دلخواه طرح و نقاشی های می کشند. که این مدل بسیار پرطرفدار و محبوب است.

مدل های کلاسیک

در این طرح علاوه بر نوشته، به وسیله خمیر فوندات و وسایل های اضافی به کیک ها طرح و مدل های زیبایی می دهند که مربوط به مناسبت مورد نظر باشد و بتواند مفهوم آن را برساند. این ایده کاملا سلیقه ای است و شما با کمی خلاقیت می توانید کیک خود را خاص کنید. که از حالت کاملا ساده خارج شود.

استفاده از فیگور فوندانت

در این مدل از کیک ها به وسیله خمیر فوندات و یا وسایل دیگر کیک پزی، فیگور یک خانم باردار یا مناسب هر کسی را درست کرده و روی کیک می گذارند. و می توانند از نوشته های دیگری نیز استفاده کنند.

سخن آخر

مینی کیک‌ ها، نسخه کوچک و جذاب کیک‌ های معمولی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا به راحتی و در هر زمانی، از طعم شیرین و دلپذیر کیک لذت ببرید. این کیک‌ ها به دلیل اندازه کوچکشان، بسیار مناسب برای مصرف فردی یا سرو در میانه دوستان و خانواده هستند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا